بهترین نرم افزار های طراحی گرافیک کدام اند؟

بهترین نرم افزار طراحی گرافیکی برای هر کسی که می خواهد طراحی با کیفیت بالا ایجاد کند ضروری است. از سوی دیگر، نرم‌افزارهای حرفه‌ای ممکن است گران باشند، و کسانی که تازه شروع به کار کرده‌اند یا می‌خواهند قطعات گاه به گاه را به عنوان یک سرگرمی بیشتر طراحی کنند، ممکن است نخواهند سرمایه‌گذاری زیادی انجام دهند، بنابراین در این مقاله بهترین نرم افزارهای گرافیکی رایگان در سال 2022 را نیز بررسی خواهیم کرد.


نرم افزار Adobe Ilustrator

اگر بهترین نرم افزار طراحی گرافیکی را برای طراحی و ویرایش وکتور می خواهید، نیازی به جستجوی بیشتر از Adobe Illustrator نیست. Illustrator که با رایانه‌های شخصی، مک و حتی آی‌پدها سازگار است، به شما امکان می‌دهد همه چیز را از تصاویر گرفته تا لوگو با تمام آزادی خلاقانه‌ای که می‌خواهید بسازید، در حالی که دارای تعداد زیادی ویژگی و میانبر برای کمک به سرعت بخشیدن به گردش کار شما است.

Illustrator بخشی از Adobe Creative Cloud است و برای استفاده از آن باید مشترک شوید، یا برای Illustrator به تنهایی یا در مجموعه کامل برنامه های خلاقانه Adobe، که شامل Photoshop، InDesign و بسیاری دیگر می شود. مزیت مدل اشتراک این است که شما به طور خودکار آخرین به روز رسانی های نرم افزار را دریافت می کنید.


نرم افزار Affinity Designer

اگر احساس می کنید که مدلAdobe کمی گران است، طراحی Affinity Serif یک جایگزین بسیار قوی است. بهترین نرم افزار طراحی گرافیکی موجود برای پرداخت و استفاده یکباره و غیر اشتراکی، Affinity Designer با افزودن ویژگی‌های بیشتر نسبت بهIllustrator، بسیار محبوب شده است. در واقع،ابزارهایی را ارائه می دهد که در Illustrator پیدا نمی کنید، مانند تکرارهای بی نهایت و بزرگنمایی یک میلیون درصد.

Affinity Designer با فایل‌های Illustrator AI و Photoshop PSD کار می‌کند، بنابراین اگر همکاران یا مشتریان با نرم‌افزار Adobe کار می‌کنند، لازم نیست نگران سازگاری باشید. این احتمال وجود دارد که متوجه شوید Affinity Designer سریعتر از Adobe illustrator نیز اجرا می شود. اما بهترین بخش، البته، این است که شما فقط باید هزینه ای یکباره و نسبتاً معقول انجام دهید. هیچ هزینه اشتراکی وجود ندارد، اما همچنان به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را دریافت می‌کنید.


نرم افزار Sketch

اگر به‌دنبال بهترین نرم‌افزار طراحی گرافیکی مخصوصاً برای طراحی رابط کاربری، نمونه‌سازی اولیه و/یا ساخت آیکون‌ها هستید، ممکن است بخواهید Sketch را در نظر بگیرید البته اگر روی Mac کار می‌کنید، یعنی. در حالی که Sketch دارای عمق نرم افزاری مانند Adobe Illustrator یا Affinity Designer نیست، Sketch همه چیزهایی را که برای طراحی رابط کاربری نیاز دارید را در اختیار قرار میدهد و در صورت داشتن یک هدف خاص، استفاده از آن آسان تر است. این رابط کاربری حداقلی دارد که شروع را آسان می کند، اما در صورت نیاز به لطف کتابخانه بزرگ افزونه ها، طیف گسترده ای از ویژگی ها را ارائه می دهد. این نرم‌افزار در سال 2021 با افزودن ویژگی‌های جدید با تمرکز بر همکاری بهتر، دستخوش تغییرات اساسی شد.


نرم افزار CorelDRAW

CorelDRAW برای اولین بار در سال 1989 راه اندازی شد، اما برخی از محبوبیت خود را به Adobe Illustrator از دست داد، اما همچنان طرفداران زیادی دارد و نسخه 2021 این نرم افزار به روز رسانی های مهمی را ارائه کرد. مدت‌هاست که فقط برای ویندوز در دسترس است، یک نسخه مک در سال 2019 در دسترس بوده است که جذابیت بسته‌ای را که اکنون دارای بسیاری از ویژگی‌های Illustrator است، و با قیمت کمی مقرون به صرفه‌تر، افزایش می‌دهد. در نحوه پرداخت نیز انعطاف بیشتری دارید، زیرا می توانید بین پرداخت یکباره یا اشتراک یکی را انتخاب کنید.

تصمیم گیری در مورد اینکه CorelDRAW یا Illustrator ابزار “بهتر” هستند در واقع دشوار است. هر دو دارای چندین ویژگی هستند، اما رابط ها کاملاً متفاوت هستند. در حالی که طرفداران CorelDRAW اصرار دارند که استفاده از آن آسان تر از Illustrator است، این واقعیت همچنان باقی است که Illustrator ابزار استاندارد صنعت است و در بسیاری از مشاغل از شما انتظار می رود از آن استفاده کنید.


نرم افزار Creative Cloud Express

قبلاً Adobe Spark، Adobe Creative Cloud Express (یا CC Express) جدیدترین محصول اضافه شده به خانواده Adobe است و تلاش این برند برای رقابت با نرم افزارهای طراحی گرافیکی مقرون به صرفه مانند Canva و Picsart است. به‌صورت آنلاین و به‌عنوان یک برنامه تلفن همراه برای iOS و Android در دسترس است، ابزارهای ویرایش عکس/فیلم و کتابخانه Asset را از سراسر مجموعه برنامه‌های Adobe می‌گیرد و آن‌ها را در یک بسته یک مرحله‌ای در دسترس قرار می‌دهد.

بهترین از همه این برنامه رایگان برای دانلود و رایگان برای همیشه استفاده است – برای تعداد محدودی از ابزارهای اساسی. در صورت ثبت نام برای حساب CC express با قیمت 9.99 دلار / 10.10 پوند در ماه یا 99.99 دلار / 101.15 پوند در سال، می توانید ویژگی های بیشتری را باز کنید. یک نسخه آزمایشی رایگان 30 روزه برای نسخه پریمیوم وجود دارد، بنابراین می توانید قبل از انجام تعهد، آن را امتحان کنید.


نرم افزار Gravit Designer

از میان افرادی که پشت کورل دراو هستند، Gravit Designer بهترین نرم افزار رایگان طراحی گرافیکی است که مخصوص وکتور است. با یک رابط کاربری تمیز، می تواند با اکثر کارهای طراحی، از طراحی آیکون و نمونه سازی گرفته تا تصویر برداری و انیمیشن کنار بیاید. در نسخه رایگان، می‌توانید فایل‌ها را به صورت PDF، SVG یا bitmap صادر کنید و از طریق Gravit Cloud در هر کجا که هستید به کار خود دسترسی خواهید داشت.

می توانید از Gravit Designer به صورت آنلاین استفاده کنید یا یک نسخه از آن را در رایانه خود دانلود کنید. توجه داشته باشید که هنگام ثبت‌نام، به‌طور خودکار نسخه آزمایشی رایگان Gravit Designer Pro را شروع می‌کنید، و پس از پایان دوره آزمایشی، به نسخه رایگان منتقل می‌شوید، اما ویژگی‌های Pro را از دست می‌دهید – مگر اینکه هزینه اشتراک را پرداخت کنید. مقایسه کامل بین نسخه حرفه ای و رایگان را اینجا ببینید.


نرم افزار Vecteezy

Vecteezy یک ویرایشگر برداری رایگان و درون مرورگر است. این به شما امکان می دهد با وکتورهای آماده کار کنید که می توانید مطابق با نیازهای خود سفارشی کنید یا طرح های خود را از ابتدا بسازید. در هر صورت، استفاده از آن آسان است و دارای برخی ویژگی‌های خوب مانند تغییرات پیشرفته و میانبرهای صفحه کلید است. اشتراک در نسخه Pro ابزار و منابع بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد.


نرم افزار Vectr

Vectr بهترین نرم افزار طراحی گرافیک رایگان برای کار مشترک است. همراه با ابزارهای برداری، فیلترها، سایه‌ها و فونت‌ها، شامل مجموعه‌ای عالی از گزینه‌های همکاری و همگام‌سازی زنده است. اینها همکاری با همکاران یا مشتریان را آسان می کند، بنابراین آنها می توانند کارهای شما را ببینند و در مورد کار شما بازخورد ارائه کنند.


نرم افزار Inkscape

Inkscape یک ویرایشگر SVG است که دارای ویژگی های پیشرفته ای مانند نشانگرها، اشیاء شبیه سازی شده و ترکیب آلفا است. رابط کاربری آن ساده تر از Illustrator است، اما همچنان قادر به تولید آثار هنری بسیار پیچیده است. پشتیبانی از حالت‌های رنگی مختلف وجود دارد، بنابراین شما می‌توانید آنچه را که برای دیجیتال طراحی می‌کنید یا چاپی، به خروجی بفرستید. این فایل‌های Illustrator را نیز وارد می‌کند و همچنین به شما امکان می‌دهد تصاویر بیت مپ را ردیابی کنید.

منبع

آژانس زینوگرافیکمشاهده نوشته ها

Avatar for آژانس زینوگرافیک

زینوگرافیک، یک آژانس تخصصی‌ای است که در زمینه‌ خدمات طراحی گرافیکی، خدمات طراحی سایت وردپرس، عکاسی تبلیغاتی و طراحی تیزرهای تبلیغاتی فعالیت می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *