گزارشی از عملکرد گروه زینوگرافیک در کنفرانس مدیریت فرایند

در روز 14 بهمن 1402 در سالن همایشات بین المللی دانشگاه علم و فرهنگ، واقع در استان تهران، سومین کنفرانس مدیریت فرایندهای کسب و کار به همت شرکت توسعه راهکار جهان مدیر برگزار گردید.

زینوگرافیک در کنفرانس مدیریت فرایند

در این همایش، تیم زینوگرافیک بعنوان یکی از اسپانسرهای این رویداد حضور داشت که از ساعت 8 صبح الی 18 عصر میزبان دوستان و علاقه‌مندان و صاحبان کسب و کار بودیم که بحث دیجیتال مارکتینگ، دغدغه آن‌ها بود.
این کنفرانس که شرکت‌کنندگان آن جمعی از اساتید دانشگاه، صاحبان کسب و کار و علاقه‌مندان حوزه مدیریت فرایند بودند، غریب به اتفاق همه افراد درگیر بحث دیجیتال مارکتینگ هم بودند که به نوعی دغدغه اصلی آن‌ها حساب میشد.
چه برای صاحبان کسب و کار که دغدغه آنلاین شدن کسب و کار خود را داشتند، چه برای مدرسین و علاقه‌مندانی که خواستار شروع کسب و کار خود و ساخت برند برای خود بودند.

بخش اصلی سوالات و دغدغه‌هایی که افراد حاضر در این همایش از ما داشتند، بحث خدمات طراحی سایت وردپرس زینوگرافیک بود که بصورت تخصصی برای افراد پرزنت شد.

زینوگرافیک در کنفرانس مدیریت فرایند
با توجه به اینکه زینوگرافیک در حوزه طراحی سایت دارای پروژه‌های موفق در حوزه‌های متفاوت از جمله حوزه پزشکی، رستوران، شرکتی، فروشگاهی، آموزشگاهی و … می‌باشد، خیلی راحت به دغدغه‌های دوستانی که دیجیتالی شدن برایشان یک امر مهم بود، پاسخ داده شد و به اهمیت بسیار زیاد دنیای دیجیتالی پی‌ بردند.

از جمله برندهای حاضر در این کنفرانس میتوان به شرکت ایریسا، فولاد هرمزگان، کار و کسب، انجمن علمی تجارت الکترونیک ایران، سازمان مدیریت صنعتی، باهمایش، چارگون، مپنا و ده‌ها شرکت بزرگ و معتبر ایرانی اشاره کرد.

خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ زینوگرافیک

آژانس زینوگرافیک با انجام خدمات تخصصی در حوزه خدمات طراحی سایت ، خدمات طراحی گرافیک ، خدمات عکاسی صنعتی و تبلیغاتی و همچنین طراحی تیزرهای تبلیغاتی برای رشد و توسعه کسب و کارها و حتی کسب و کارهای نوپا و نوظهور به ارائه این خدمات می‌پردازد.

ثبت سفارش زینوگرافیک

آژانس زینوگرافیکمشاهده نوشته ها

Avatar for آژانس زینوگرافیک

زینوگرافیک، یک آژانس تخصصی‌ای است که در زمینه‌ خدمات طراحی گرافیکی، خدمات طراحی سایت وردپرس، عکاسی تبلیغاتی و طراحی تیزرهای تبلیغاتی فعالیت می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *