ایده تاسیس زینوگرافیک

زینوگرافیک با ایده ایجاد یک بستر برای انجام خدمات طراحی گرافیک در سال 1399 تاسیس گردید. در ابتدا، ایده‌ی زینوگرافیک توسط دو نفر از طراحان و گرافیست‌های مجموعه صورت گرفت که رفته رفته ایده گسترش یافت و هم‌اکنون تعداد طراحان و گرافیست‌های مجموعه به 5 نفر رسید.
سال 1399 که ایده زینوگرافیک اجرایی شد، تمامی خدمات در بستر موسسات آموزشگاهی و در قالب تیم اجرایی تمام پروژه‌های گرافیکی آن شرکت به اجرا درآمدند.

زینوگرافیک از ترکیب دو کلمه زینو به معنی زنده و پابرجا و کلمه گرافیک تشکیل شده است.

از سال 1400 تصمیم بر آن شد که زینوگرافیک به صورت کاملا مستقل و در قالب یک تیم اجرایی به صورت برون‌سپاری، پروژه‌های گرافیکی موسسات آموزشی و شرکت‌های مختلف را انجام داده و پروژه اجرایی را با موفقیت به پایان برسانیم.

خدمات اصلی زینوگرافیک

خدمات اصلی که آژانس دیجیتال مارکتینگ زینوگرافیک ارائه می‌کند شامل موارد زیر است:

مشتریان زینوگرافیک

لازم به ذکر است که زینوگرافیک در اجرای خدمات گرافیکی برای موسسات آموزشگاهی دارای رزومه قوی‌ای می‌باشد و ما تجربه خیلی خوبی در انجام پروژه‌های گرافیکی برای موسسات آموزشگاهی داریم که صحت کلام، از برندها و مشتریانی که با آن‌ها همکاری داشتیم کاملا هویداست.
ازجمله مشتریان زینوگرافیک می‌توان به دانشگاه خوارزمی، شرکت بستنی گلبرگ، شرکت توسعه راهکار جهان مدیر و … پرداخت. برای مشاهده تمام مشتریان ما به صفحه درباره ما مراجعه کنید.

مجموعه زینوگرافیک شامل 5 نفر متخصص در حوزه گرافیکی هستند که از یک نفر طراح سایت، 2 نفر گرافیست و یک نفر تدوین‌گر ویدیو و یک نفر عکاس تشکیل شده است که درحال انجام خدمات وب، گرافیک و تدوین ویدیو هستند.
درصورتی که برای موسسه و آموشگاه و شرکت خود، و یا حتی برای انجام پروژه‌های شخصی خودتان نیاز به انجام پروژه‌های گرافیکی و یا طراحی وب‌سایت دارید، کافیست که با ما ارتباط بگیرید و به ما اعتماد کنید.

همکاری با زینوگرافیک

آژانس زینوگرافیکمشاهده نوشته ها

Avatar for آژانس زینوگرافیک

زینوگرافیک، یک آژانس تخصصی‌ای است که در زمینه‌ خدمات طراحی گرافیکی، خدمات طراحی سایت وردپرس، عکاسی تبلیغاتی و طراحی تیزرهای تبلیغاتی فعالیت می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *