یک نکته علمی وجود دارد که تصاویر، 60هزار بار سریع‌تر از نوشتار توسط مغز انسان تجزیه و تحلیل می‌شوند و 90درصد از ارسال اطلاعات به مغز به صورت بصری است.
دیگه بعید می‌دانیم کسی منکر این قضیه باشد که یادگیری بصورت تصویری، خیلی راحت‌تر از یادگیری بصورت متنی است. وقتی یادگیری بهتر و زودتر انجام میشه پس اینکه در ذهن انسان بیشتر از بقیه راه‌ها حک شود، خیلی زیاد است.

خدمات طراحی گرافیکی

چرا باید از خدمات طراحی گرافیکی استفاده کرد؟

در هر حوزه کاری‌ای که فعالیت دارید، اگر بتوانید بصورت تصویری خودتان را پروموت و معرفی کنید، خیلی راحت‌تر در ذهن مخاطبینتان باقی خواهید ماند و خیلی راحت‌تر هم شما را به یاد خواهند آورد.
طراحی لوگو برای کسب و کار ها هم دقیقا همین توجیه را دارد که وقتی کسب و کار شما دارای یک نماد زیبا و در عین حال مرتبط باشد، مخاطبین خیلی راحت‌تر آن را به ذهن می‌سپارند.
یک مثال اگر بخواهیم در این موضوع زده باشیم، بحث تولید محتوا در شبکه اجتماعی اینستاگرام هست. امروزه کمتر کسب و کاری هست که در اینستاگرام حساب کاربری نداشته باشد و کسب و کار خودش را در معرض نمایش قرار نداده باشد.
اگر دقت کرده باشید پیج‌هایی که از لحاظ زیبایی بصری و همچنین از لحاظ غنی بودن تولید محتوایی که انجام می‌دهند، پیج خودشان را مدیریت می‌کنند خیلی بیشتر هم محتوای خودشان را به مخاطبین انتقال می‌دهند و همچنین خیلی راحت‌تر دنبال کننده جذب می‌کنند و همچنین در آینده خیلی بیشتر به فروش خواهند رسید.
راز رسیدن به چنین مسیری غیر از اینکه به تولید محتوای خوب بپردازیم، استفاده از محتواهای بصری جذاب هست که صفحه اینستاگرام درج می‌شوند.

یک نمونه از خدمات طراحی گرافیک

تا الان مثالی از دنیای دیجیتال زدیم. بیاید یکم به فضای دنیای خودمان نزدیک‌تر شویم. فرض کنید شما در حوزه آموزشی مشغول فعالیت هستید و میخواهید یک دوره آموزشی برگزار کنید. بنظر شما غیر از تبلیغاتی که در فضای مجازی انجام می‌دهید، چه کارهای دیگری هم باید درنظر بگیرید که انجام دهید؟
اولین کاری که باید انجام بدید این است که محل برگزاری دوره آموزشیتون را با بنرها و استندهای تبلیغاتی جذاب پر کنید.
اینجاست که خدمات طراحی گرافیکی به کمک شما میاد. حتی می‌توانید هنر طراحی گرافیکی رو توی بیلبوردهایی که در سطح شهر هستند مشاهده کنید. بعضی از همین بیلبوردها بودند که با توجه به محتوای خوبی که داشتند و با استفاده از هنر طراحی گرافیکی، یک اثر ماندگار در ذهن مخاطب ایجاد کند.
مثل همین بنری که می‌بینید 🙂

خدمات طراحی گرافیکی

در همین راستا، آژانس خدمات طراحی گرافیکی، با انجام تخصصی خدمات طراحی گرافیکی شامل طراحی گرافیکی پست اینستاگرام، طراحی گرافیکی استوری اینستاگرام، طراحی گرافیکی پوستر تبلیغاتی، طراحی گرافیکی کارت ویزیت، سربرگ اداری، پاکت‌نامه و بصورت کلی طراحی گرافیکی ست اداری، طراحی گرافیکی استند تبلیغاتی و سایر خدمات گرافیکی موردنظر شما عزیزان برای کسب و کارتان به شما کمک می‌کند.

خدمات طراحی گرافیکی

درصورتی که برای کسب و کار خودتان نیاز به انجام خدمات طراحی گرافیکی دارید، با زینوگرافیک در ارتباط باشید.

آژانس زینوگرافیکمشاهده نوشته ها

Avatar for آژانس زینوگرافیک

زینوگرافیک، یک آژانس تخصصی‌ای است که در زمینه‌ خدمات طراحی گرافیکی، خدمات طراحی سایت وردپرس، عکاسی تبلیغاتی و طراحی تیزرهای تبلیغاتی فعالیت می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *