10 شغل برتر  2022 در آمریکا، طبق گفته Glassdoor که همه آنها بیش از 100000 دلار پرداخت می‌کنند.

بازار کار ایالات متحده با وجود افزایش شیوع کرونا ویروس ناشی از نوع امیکرون (omicron)، با فرصت‌های جدید شغلی غوغا به‌پا کرده است. طبق تحقیقات جدید Glassdoor، بسیاری از مشاغل برتر، ترتیبات کاری انعطاف‌پذیر و تا حقوق شش رقمی را ارائه می‌دهند. یعنی تقریبا بیش از 100.000 دلار!

بنظر شما 10 شغل برتر کدام اند؟

روز سه‌شنبه، Glassdoor آخرین گزارش خود را منتشر کرد که در آن 50 شغل برتر در آمریکا برای سال 2022، با تمرکز بر شرکت‌هایی با حداقل 100 گزارش حقوق و 2000 آگهی شغلی در سایت خود از دسامبر 2021 معادل دی‌ماه 1400، منتشر شد.
این فهرست مشاغل برتر برای جویندگان کار را مشخص می‌کند. فرصت‌های شغلی فراوان، رضایت شغلی قوی و پتانسیل درآمد بالا.
روانپزشک (شماره 22) و روانشناس (شماره 34) برای اولین بار در لیست بهترین مشاغل قرار گرفتند زیرا تقاضا برای خدمات بهداشت روانی در بحبوحه همه‌گیری مداوم افزایش می یابد. اما نقش‌های فناوری بر این فهرست غالب هستند و 9 جایگاه را در بین 10 رتبه برتر کسب کرده‌اند.
دانیل ژائو، اقتصاددان ارشد و دانشمند داده در Glassdoor، به CNBC Make It می‌گوید: «امروزه، هر شرکتی یک شرکت فناوری است. «این همه‌گیری واقعاً بر ارزش داده‌ها تأکید کرده است زیرا تغییرات این بحران چقدر شدید و غیرقابل پیش‌بینی بوده است – شرکت‌های بیشتری برای درک آنچه در جریان است و تصمیم‌گیری به داده‌های زمان واقعی روی می‌آورند.»
معمار سازمانی، با مسئولیت‌هایی شامل نظارت بر توسعه و هماهنگی سیستم‌های فناوری یک سازمان، شغل شماره 1 در لیست است و پس از آن مهندس تمام پشته و دانشمند داده.
ژائو اضافه می‌کند که چنین نقش‌هایی امتیاز رضایت شغلی بالایی دارند، زیرا برای ترتیبات کاری انعطاف‌پذیر مناسب‌تر هستند، که با توجه به همه‌گیری مداوم، مزیتی است که در بین کارمندان و جویندگان کار به طور یکسان مورد جستجو قرار می‌گیرد.
در اینجا 10 شغل برتر ایالات متحده در سال 2022، طبق گفته Glassdoor را باهم بررسی می‌کنیم.


  1. معمار سازمانی

شرح شغل: یک معمار سازمانی مسئول کل زیرساخت پلتفرم فناوری اطلاعات شرکت است. تعدادی از وظایف اصلی یک معمار سازمانی طراحی فرآیندها، مستندسازی رویه‌های ضروری فناوری اطلاعات، ردیابی پیشرفت پروژه و حفظ تمرکز امنیتی است.
میانگین حقوق: 144997 دلار
فرصت های شغلی فعال در گلس‌دور: 14,021


  1. مهندس فول‌استک

شرح شغل: مهندسان فول استک تعاملات کاربر را در وب‌سایت‌ها طراحی می‌کنند، سرورها و پایگاه‌های داده را برای عملکرد وب سایت توسعه می‌دهند و برای پلتفرم‌های تلفن همراه کد می‌نویسند.
آنها در کنار طراحان گرافیک برای ایجاد ویژگی‌های طراحی وب و نظارت بر پروژه‌ها از ابتدای ایده تا پایان کار می‌کنند.
میانگین حقوق: 101794 دلار
فرصت های شغلی فعال در گلس‌دور: 11,252


  1. علم داده‌ شناسی

شرح شغل: دانشمندان داده از مهارت‌های تحلیلی، آماری و برنامه‌نویسی خود برای جمع‌آوری، تجزیه و تحلیل و تفسیر مجموعه داده‌های بزرگ استفاده می‌کنند. سپس از این اطلاعات برای توسعه راه‌حل‌های مبتنی بر داده برای چالش‌های دشوار تجاری استفاده می‌کنند.
میانگین حقوق: 120000 دلار
فرصت های شغلی فعال در گلس‌دور: 10,071


  1. مهندس DevOps

شرح شغل: یک مهندس DevOps درک مهندسی و کدنویسی را ترکیب می‌کند و با بخش‌های مختلف برای ایجاد و توسعه سیستم‌ها در یک شرکت کار می‌کند.
از ایجاد و پیاده‌سازی نرم‌افزار سیستم‌ها تا تجزیه و تحلیل داده‌ها برای بهبود فناوری موجود، یک مهندس DevOps بهره‌وری را در محل کار افزایش می‌دهد.
میانگین حقوق: 120095 دلار
فرصت های شغلی فعال در گلس‌دور: 8,548


  1. مدیریت استراتژی

شرح شغل: مدیران استراتژی سازمان را بررسی می‌کنند تا نقاط قوت، ضعف، اثربخشی عملیاتی و فرصت‌های بهبود را تعیین کنند، ابتکاراتی را توصیه کنند که خطرات را به حداقل برساند و برنامه‌هایی را برای دستیابی به اهداف بلندمدت تدوین کنند.
میانگین حقوق: 140000 دلار
فرصت های شغلی فعال در گلس‌دور: 6,977


  1. مهندس Machine learning

شرح شغل: مهندسان یادگیری ماشین، طراحان نرم‌افزارهای خودگردانی هستند که به ماشین‌ها توانایی خودکارسازی مدل‌های پیش‌بینی را می‌دهند.
این مهندسان با دانشمندان داده کار می‌کنند تا اطلاعات را دریافت کنند و داده‌های انتخاب شده را به مدل‌هایی که کشف یا کشف کرده‌اند وارد کنند.
میانگین حقوق: 130,489 دلار
فرصت های شغلی فعال در گلس‌دور: 6,977


  1. مهندس داده

شرح شغل: مهندسان داده عمدتاً وظیفه دارند داده‌ها را به قالبی تبدیل کنند که به راحتی قابل تجزیه و تحلیل باشد. آنها این کار را با توسعه، نگهداری و آزمایش زیرساخت‌های تولید داده انجام می‌دهند.
میانگین حقوق: 113960 دلار
فرصت های شغلی فعال در گلس‌دور: 11,921


  1. مهندس نرم افزار

شرح شغل: مهندسان نرم‌افزار نرم‌افزاری را می‌نویسند، اشکال‌زدایی می‌کنند، نگهداری می‌کنند و آزمایش می‌کنند که به رایانه دستور می‌دهد تا وظایف خاصی را انجام دهد، مانند ذخیره اطلاعات، انجام محاسبات، و غیره. که رایج‌ترین آنها جاوا، سی پلاس پلاس و پایتون است.
میانگین حقوق: 116638 دلار
فرصت های شغلی فعال در گلس‌دور: 64,155


  1. توسعه دهنده جاوا

شرح شغل: توسعه‌دهندگان جاوا تمایل دارند در استارت‌آپ‌ها کار کنند و بر ایجاد انواع اپلیکیشن‌ها برای رفتن به بازار و تکمیل سفارش‌های مشتریان موجود تمرکز کنند.
آنها بخشی از یک تیم توسعه نرم افزار هستند و مسئولیت طراحی، پیاده‌سازی و نگهداری برنامه‌های جاوا را بر عهده دارند.
میانگین حقوق: 107099 دلار
فرصت های شغلی فعال در گلس‌دور: 10,201


  1. مدیر محصول

شرح شغل: مدیران محصول مسئول استراتژی و نقشه یک محصول یا خط محصول هستند. آنها تیم محصول و تمام جنبه‌ها را از مفهوم محصول تا راه‌اندازی آن هدایت می‌کنند.
میانگین حقوق: 125,317 دلار
فرصت های شغلی فعال در گلس‌دور: 17,725


منبع

آژانس زینوگرافیکمشاهده نوشته ها

Avatar for آژانس زینوگرافیک

زینوگرافیک، یک آژانس تخصصی‌ای است که در زمینه‌ خدمات طراحی گرافیکی، خدمات طراحی سایت وردپرس، عکاسی تبلیغاتی و طراحی تیزرهای تبلیغاتی فعالیت می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *