تعداد کسب و کار های اینترنتی چقدر است؟

در مطلب قبل به این مسئله پرداختیم که کسب و کارها چه نیازی به وب سایت دارند و به این سوال نیز پاسخ دادیم حالا می‌خواهیم به این سوالات پاسخ دهیم. آیا می‌خواهید به مشتریانتان بیشتر از قبل شود؟ آیا می‌خواهید تجربه بهتری برای مشتری ارائه دهید و مشتری را راضی نگه دارید؟ آیا می‌خواهید رقبای تجاری خود را از میان بردارید؟ برای اینکه به جواب این سوالات برسید، مطلب زیر را با دقت مطالعه کنید.
اگر کسب و کار کوچکی دارید، حتماً به یک وب سایت نیاز دارید. این می‌تواند سنگ بنای تلاش‌های شما برای رشد و موفقیت باشد.
در ادامه، این اعداد چند آمار شگفت‌انگیز به شما می‌گوید که چند درصد از مشاغل کوچک وب سایت دارند و خواهید دید که آیا داشتن وب سایت برای کسب و کار لازم است یا خیر؟!


حقایق شگفت انگیز و آمار مشاغل کوچک 2022

  • کمتر از 64 درصد از مشاغل کوچک دارای وب سایت هستند.
  • 70 تا 80 درصد افراد قبل از بازدید از یک شرکت یا خرید، در مورد آن به صورت آنلاین تحقیق می‌کنند.
  • 94 درصد از وب‌سایت‌های کسب‌وکار کوچک سازگار با موبایل و به اصطلاح رسپانسیو هستند.
  • تنها 17 درصد از مشاغل کوچک در سئو و بهینه‌سازی سایت خود سرمایه‌گذاری می‌کنند و درواقع کسب و کار های اینترنتی دارند.
  • 43 درصد از استراتژی صاحبان مشاغل کوچک برای بهبود رشد درآمد، بهبود تجربه و حفظ مشتری است.
  • 70 تا 80 درصد از مشتریان بالقوه ممکن است برای مشاغل بدون وب سایت از دست بروند.

واضح است که کسب و کارها باید با فناوری‌ها و انتظارات مردم همگام باشند. به ویژه با توجه به اینکه مشتریان امروزی از کسب و کارها انتظار دارند که نیازهای خود را پیش‌بینی کنند، صادق است.
حالا نوبت به این رسیده است که به این سؤال پاسخ خواهیم دهیم”چرا مشاغل کوچک به وب سایت نیاز دارند؟”


کمتر از دو سوم مشاغل کوچک وب سایت دارند

بیش از 36 درصد از مشاغل کوچک وب سایت ندارند. این کسب و کارهای کوچک فکر می‌کنند که فعالیت آنها برای نیاز به وب سایت بسیار کوچک است.
صاحبان مشاغل کوچک ممکن است احساس کنند که نیازی به وب سایت ندارند یا این که کار زیاد و هدر دادن پول است. با این حال، اکنون بیشتر و بیشتر صاحبان مشاغل متوجه می‌شوند که داشتن یک وب سایت یک ضرورت و یک مزیت بزرگ است و برای راه‌اندازی آن عجله دارند.


70-80 درصد افراد قبل از بازدید از خرید، به صورت آنلاین درباره آن تحقیق می‌کنند.

این بیان به این معنی است که 70 تا 80 درصد از مشتریان بالقوه برای کسب و کارهای بدون وب سایت از دست می‌روند.
تنها 17 درصد از مشاغل کوچک در سئو سرمایه‌گذاری می‌کنند. این بدان معناست که آنها همیشه در صفحه اول گوگل نیستند، که ممکن است فقط بخاطر همین موضوع کلی از مشتریان خود را از دست بدهند.


در سال 2019، 94 درصد از وب‌سایت‌های کسب‌وکار کوچک سازگار با موبایل بودند.

در سال 2018، 81 درصد از وب سایت‌ها سازگار با موبایل بودند این به آن علت است که بیش از 80 درصد از کاربران اینترنت، گوشی هوشمند دارند.
برای مثال بیش از 57 درصد از ترافیک آنلاین ایالات متحده از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها می‌آید که این موضوع در کشور خودمان نیز روز به روز به آمار آن افزوده می‌شود.
برای اینکه یک وب سایت به راحتی در تلفن همراه قابل دسترسی باشد می‌تواند تفاوت بین فروش و عدم فروش باشد. مشتریان عادت دارند همه چیز را به صورت آنلاین بررسی کنند، حتی زمانی که خارج از خانه هستند، به این معنی که آنها عمدتاً از تلفن‌های هوشمند خود برای انجام این کار استفاده می‌کنند.


اگر یک سایت به بیش از ۳ ثانیه برای بارگذاری نیاز داشته باشد، ۵۳ درصد از بازدیدهای وب‌سایت رها خواهند شد.

به ازای هر 1 ثانیه تاخیر در زمان بارگذاری سایت، تبدیل‌ها و بازدید کاربران سایت 12 درصد کاهش می‌یابد. در سال 2018، 52.2 درصد از ترافیک آنلاین در سراسر جهان از طریق تلفن‌های همراه ایجاد شد که این رقم در سال 2017 به 50.3 درصد رسید.
مردم به راحتی از دستگاه‌های تلفن همراه خود برای تحقیق در مورد مشاغل و خرید استفاده می‌کنند. اگر وب سایت شما سازگار با موبایل، سریع و ایمن نباشد، احتمال از دست دادن مشتریان بسیار زیاد است.


در ایالات متحده و کانادا، 88.5 درصد از مردم کاربر اینترنت هستند

مصرف کنندگان ایالات متحده در سال 2017، 453.46 میلیارد دلار برای خرید خرده فروشی آنلاین خرج کردند. پیش‌بینی می‌شود فروش تجارت الکترونیک خرده فروشی در سال 2020 به بیش از 684 میلیارد دلار برسد.
در کانادا، فروش تجارت الکترونیک در سال 2018 به 40 میلیارد دلار رسید. تا سال 2040، 95 درصد مردم به صورت آنلاین خرید خواهند کرد.
به طور خلاصه، اکثر مردم آنلاین هستند، و این به آنها اجازه می‌دهد تا سالانه مقادیر زیادی فروش داشته باشند. جای تعجب نیست که پیش بینی می‌شود این اعداد فقط رشد کنند.
با این حال، برخی از صاحبان مشاغل کوچک هنوز تمایلی به نگهداری وب سایت ندارند، شاید یکی از دلایلی که تمایل ندارند وجود تقلب و هک شدن وب سایت‌ها باشد.


هزینه بالای راه اندازی سایت، علت اصلی عدم تمایل کسب و کار ها

وب سایت‌‌ها اغلب ثابت می‌کنند که سودآور هستند. کسانی که هنوز شک دارند باید این آمار را در مورد مشاغل کوچک بررسی کنند.

  • 91 درصد از مردم به دلیل تجربه آنلاین از یک فروشگاه دیدن کرده‌اند.
  • 37 درصد حداقل یک بار در ماه از اینترنت برای یافتن فروشگاه استفاده می‌کنند.
  • 68 درصد از مشتریانی که به صورت محلی در تلفن‌های هوشمند خود جستجو می‌کنند، در عرض 24 ساعت از فروشگاه بازدید می‌کنند و تقریباً 50 درصد در عرض یک روز خرید انجام می‌دهند. خب این آمارهای شگفت‌انگیزی هست.

برمیگردیم به این توجیه که میگویند که صنعت کاری ما جوری نیست که به سایت نیاز داشته باشد! تقریباً 60٪ از مشتریان Google My Business را برای جستجوی یک کسب و کار مشخصی که دنبال آن هستند بررسی می‌کنند.
هر چیزی که می‌فروشید، امروزه می‌توانید آن را از طریق یک وب سایت تبلیغ کنید! از شیر مرغ تا جان آدمی‌زاد! جالبه نه؟!
پس از آن هزینه برای مدت طولانی مشکلی ایجاد نخواهد کرد، زیرا به زودی از وب سایت خود سود خواهید برد.


بسیاری از کسب و کار های کوچک اعتقادی به اهمیت سایت ندارند

بیش از 28 درصد از کسب و کارهای کوچکی که دارای وب سایت هستند کمتر از 500 دلار برای آن هزینه کرده‌اند. 30 درصد از مردم ترجیح می‌دهند به وب‌سایتی که قبلاً از آن خریداری کرده‌اند بازگردند.


55 درصد از مردم قبل از خرید، نظرات و پیشنهادات خود را به صورت آنلاین جستجو می‌کنند.

آیا می‌دانید که چرا داشتن یک وب‌سایت که در آن افراد می‌توانند نظرات خود را بگذارند، اینقدر مهم و کاربری هست؟ اگر هیچ‌کدام وجود نداشته باشد، مشتریان بالقوه ممکن است دلسرد شوند. آمار نشان می‌دهد که 84 درصد از مردم به نظرات آنلاین تقریباً به اندازه توصیه یک دوست اهمیت می‌دهند.
اگر نگران این هستید که دیگران نظرات بدی را پست کنند و شما را خراب کنند، نگران نباشید!
92 درصد از تمام بازخوردهای آنلاین مثبت، 6 درصد خنثی و تنها 2 درصد منفی هستند.
این بدان معنی است که بازخورد آنلاین به احتمال زیاد به کسب و کار شما رونق می‌دهد.
47 درصد از مشتریان بازخورد خود را در وب سایت فروشنده به اشتراک می‌گذارند و پس از آن فیس‌بوک با 31 درصد قرار دارد.


وب سایت‌هایی با محتوای وبلاگ، 434 درصد صفحات از نظر ایندکس گوگل، بازدهی مثبت دارد.

انتشار 16 پست وبلاگ در ماه به طور متوسط ​​حدود 3.5 برابر توسعه بیشتری را برای شما به ارمغان می‌آورد. شرکت‌هایی که وبلاگ دارند 97 درصد لینک‌های بیشتری به وب‌سایت خود دریافت می‌کنند.
حتما در نظر داشته باشید که چند پست وبلاگ را به وب سایت کسب و کار خود اضافه کنید.


23 درصد از مردم در صورت لزوم ایجاد حساب در هنگام پرداخت، بلافاصله سبد خرید خود را رها می‌کنند.

به بازدیدکنندگان خود آزادی ایجاد حساب کاربری بدهید. آنها فقط می‌خواهند یک روند خرید روان و سریع داشته باشند. وقتی بازدیدکنندگان نتوانند محتوا را پیدا کنند، 50 درصد از فروش آنلاین را از دست می‌دهید.


منبع

آژانس زینوگرافیکمشاهده نوشته ها

Avatar for آژانس زینوگرافیک

زینوگرافیک، یک آژانس تخصصی‌ای است که در زمینه‌ خدمات طراحی گرافیکی، خدمات طراحی سایت وردپرس، عکاسی تبلیغاتی و طراحی تیزرهای تبلیغاتی فعالیت می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *