15 وب سایت عالی با موضوع SEO

در مقاله قبلی به استانداردهای بهینه سازی سئو پرداختیم. استانداردهای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) به طور مداوم در حال تغییر هستند.
مانند رسانه‌های اجتماعی، ایمیل مارکتینگ و فناوری‌های نوظهور مانند هوش مصنوعی (AI)، موتورهای جستجو هر روز روشی را که از طریق آن نتایج را به کاربران ارائه می‌دهند، بهبود می‌بخشند.
ما در این مطلب قصد داریم به 15 وب سایت عالی با موضوع سئو بپردازیم که میتواند بسیار کاربردی برای ما باشد.
برای انجام این کار، آن‌ها بر مواردی مانند محلی‌سازی، اعتبار صفحه، نرخ کلیک و حتی جستجوهایی که از دستیارهای صوتی مانند Amazon Alexa و Google Assistant می‌آیند تمرکز می‌کنند.

19 مورد از بهترین وبلاگ‌های سئو در اینترنت امروز

  1. وبلاگ Moz
    Moz به استاندارد طلایی برای راه‌حل‌های سئو و مقالات آموزشی تبدیل شده است. تیم مشارکت کنندگان Moz Blog هر روز یک مقاله برای کمک به گسترش دانش شما در مورد بازاریابی جستجو ارائه می‌دهد.
  1. نیل پاتل
    نیل پاتل و تیمش از بازاریابان با استعداد، اخبار بازاریابی را از هر طیف منتشر می‌کنند – سئو یکی از آنهاست. ویدیوهای آنها به اندازه پست‌های وبلاگ آنها جذاب است.
  1. زمین موتور جستجو
    Search Engine Land یکی از بهترین وبلاگ های موتورهای جستجو برای اخبار و تجزیه و تحلیل عمیق صنعت بازاریابی جستجو است.
  1. مجله موتور جستجو
    از ساخت لینک گرفته تا آخرین تغییرات الگوریتم گوگل، Search Engine Journal اخبار و تاکتیک‌های مرتبط با صنعت بازاریابی موتورهای جستجو را پوشش می‌دهد.
  1. میزگرد موتورهای جستجو
    برای بحث و توضیح دقیق در مورد جزئیات دقیق بازاریابی موتورهای جستجو، میزگرد موتور جستجو شما را پوشش داده است.
  1. وبلاگ SEMrush
    وبلاگ SEMrush در لبه ترندهای سئوی امروزی قرار دارد و توصیه‌هایی در مورد سئو از طریق لنزهای مختلف ارائه می‌دهد – از توسعه برنامه، رسانه‌های اجتماعی و جستجوی صوتی.
  1. کتاب سئو
    برای بررسی جدیدترین ابزارهای سئو برای تجزیه و تحلیل تغییرات موتور جستجو، به کتاب SEO مراجعه کنید.
  1. بینش لوله ای
    Tubular Insights منبعی برای بازاریابان است که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد تأثیر ویدیوهای آنلاین بر بازاریابی موتورهای جستجو هستند.
  1. Yoast
    Yoast یک آموزش و یکپارچه سازی وب سایت برای کسانی است که می خواهند یاد بگیرند که چگونه وب سایت خود را بهینه کنند. وبلاگ آن تاکتیک هایی را برای بهبود سئو و همچنین تجربه کاربر پوشش می دهد.
  1. بیزنولوژی
    این وبلاگ بسیاری از موضوعات مرتبط با سئو را مورد بحث قرار می دهد، اما اخیراً بر بازاریابی محتوا و ارتباط آن با سئو تمرکز کرده است.
  1. DailySEOBlog
    آیا از طرفداران سایت‌هایی هستید که روزانه پاداش می‌دهند؟ این وبلاگ ممکن است برای شما همان باشد که گفتیم و نکات و ترفندهایی را برای کمک به پشتیبانی از استراتژی بهینه سازی موتور جستجوی شما ارائه می‌دهد.
  1. وبلاگ Distilled
    تیم Distilled بینش و تفکراتی را در مورد بازاریابی دیجیتال ارائه می دهد و از SEO به عنوان وسیله‌ای برای آن مکالمه استفاده می‌کند.
  1. GeoLocalSEO
    اگر جستجوی محلی و موبایلی مورد علاقه شماست، وبلاگ GeoLocalSEO منبعی است که باید نکات و ترفندهای مرتبط با صنعت جستجوی محلی و موبایلی را بررسی کنید.
  1. وبلاگ مرکزی گوگل وبمستر
    هنگام کار در صنعت بازاریابی جستجو، باید بدانید که موتورهای جستجو چه می کنند. وبلاگ وب مستر گوگل به بازاریابان جستجو اطلاعاتی در مورد تغییرات و به روز رسانی های گوگل می دهد.
  1. وبلاگ جستجوی جان باتل
    یکی از بنیانگذاران مجله WIRED و یکی از پیشگامان بازاریابی موتورهای جستجو، تفکرات Battelle جستجو و بسیاری موارد دیگر را پوشش می دهد.

منبع

آژانس زینوگرافیکمشاهده نوشته ها

Avatar for آژانس زینوگرافیک

زینوگرافیک، یک آژانس تخصصی‌ای است که در زمینه‌ خدمات طراحی گرافیکی، خدمات طراحی سایت وردپرس، عکاسی تبلیغاتی و طراحی تیزرهای تبلیغاتی فعالیت می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *