شناخت شرکت‌ های طراحی گرافیک برتر باعث می‌شود که در صورت نیاز به بهره‌مندی از خدمات گرافیکی، بتوانید بدون اتلاف وقت، پروژه‌های خود را به آن‌ها سپرده و در سریع‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.
پس با ما همراه باشید تا ضمن معرفی تاثیرات خدمات طراحی گرافیکی در موفقیت کسب‌وکارها، شما را با ویژگی‌های برخی از بهترین شرکت‌ها آشنا کرده و در نهایت، چند مجموعه معتبر و قدرتمند را به شما معرفی کنیم.

خدمات طراحی گرافیک

خدمات طراحی گرافیک چه نقشی در موفقیت کسب و کارها دارد؟

طراحی گرافیک شامل تمام خدماتی می‌شود که مرتبط با ویژگی‌های ظاهری یک برند است. در واقع، هر برند برای موفقیت نیاز به ویترین و مشخصه‌های ظاهری دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به لوگو، طراحی سایت، لی اوت اینستاگرام، بنرهای تبلیغاتی و بروشور اشاره کرد.
به بیان دیگر، تا زمانی که یک کسب‌وکار نتواند با استفاده از رنگ، شکل و به نمایش گذاشتن محصولات خود در ذهن مخاطب زندگی کند، قطعا قادر به برندسازی و فروش کالا و خدماتش نخواهد بود. به همین علت، در ادامه شما را با معروف‌ترین خدمات طراحی گرافیک آشنا می‌کنیم.

خدمات گرافیکی شامل چه مواردی می‌شود؟

پیش از پرداختن به شرکت‌ های طراحی گرافیک برتر، بهتر است با این موضوع آشنا شوید که خدمت گرافیکی چیست؟ این شرکت‌ها قرار است چه سرویس‌هایی در اختیار صاحبان مشاغل قرار دهند؟

در لیست پایین، برخی از مهم‌ترین این خدمات را ذکر کرده‌ایم:

  • لوگو: لوگو نمادی است که مخاطب در نگاه اول متوجه می‌شود که کسب‌وکار مربوطه، مشغول به فروش چه خدمت یا کالایی است. این نماد در سبک‌های مختلفی وجود دارد که از میان آن‌ها، می‌توان به مونوگرام، تایپوگرافی، تصویری و انتزاعی اشاره کرد. انتخاب هر یک از این موارد، بستگی به هدف، سلیقه و نیاز بیزینس شما دارد که در رابطه با آن، می‌توانید با تیم طراحی گرافیکی مشورت کنید.
  • طراحی سایت: طراحی سایت یک تخصص مستقل است که بخشی از خدمات آن، مربوط به طراحی گرافیکی می‌شود. به‌طوری که بنرهای سایت، آیکون‌ها و شخصی‌سازی تصاویر شاخص همگی با نرم‌افزارهای گرافیکی انجام خواهد شد. این خدمات به‌قدری مهم هستند که تیم‌های طراحی سایت، همیشه یک عضو برای رسیدگی به کارهای گرافیکی، استخدام می‌کنند.
  • لی‌اوت اینستاگرام: شبکه اجتماعی اینستاگرام، یک فضای رقابتی است که اگر کسب‌وکارها (به‌خصوص آن‌هایی که محصول فیزیکی به‌فروش می‌رسانند) دارای لی اوت و طراحی گرافیکی انحصاری باشند، فرصت بیشتری برای ماندگاری در ذهن مخاطب دارند.
  • بنر تبلیغاتی: بنر تبلیغاتی یکی دیگر از خدماتی است که توسط شرکت‌ های طراحی گرافیک برتر ارائه می‌شود. این خدمت هم در فضای دیجیتال و هم دنیای واقعی، کاربردهای فراوانی دارد. به بیان دیگر، بارها مشاهده کرده‌اید که صاحبان مشاغل، تبلیغات محصول خود را همراه با شعار و بیان مزیت رقابتی‌ خود روی یک بنر طراحی کرده و به‌صورت تبلیغات کلیکی در وب‌سایت‌های مختلف منتشر می‌کنند.
  • بروشور: بروشور به کتاب کوچکی می‌گویند که محتوای آن شامل تصویر محصولات یک برند به‌همراه توضیحات آن‌ها می‌شود. این خدمت گرافیکی مناسب کسب‌وکارهایی است که نمایندگی یک برند بزرگ‌تر را دریافت کرده‌اند، یا محصولات تولیدشده توسط خود را به فروش می‌رسانند.

معرفی شرکت‌ های طراحی گرافیک برتر

اگر بخواهیم یک لیست کامل و مختصر از بعضی بهترین شرکت‌ های طراحی گرافیک معرفی کنیم، به مواردی که در ادامه نوشته‌ایم خواهیم رسید:

  • آرش گرافیک
  • زینوگرافیک
  • فکر مثبت
  • کروشه
  • آمات
  • افرا گرافیک

معرفی شرکت آرش گرافیک و بررسی خدمات آن

آرش گرافیک، مجموعه‌ای است که خدمات آن محدود به طراحی لوگو، کارت ویزیت، بنر، استند تبلیغاتی، تراکت، سربرگ، منو، بروشور، کاتالوگ، ست اداری و فاکتور می‌شود. این مجموعه تاکنون پروژه‌های موفقی به اتمام رسانده و رضایت مشتری‌های خود را به‌دست آورده است.

زینوگرافیک چه خدماتی در اختیار کسب و کارها قرار می‌دهد؟

اگر به‌دنبال سفارش طراحی گرافیک حرفه ای هستید، زینوگرافیک یکی از گزینه‌های پیش روی شماست. نام این برند در لیست شرکت‌ های طراحی گرافیک برتر ثبت شده و خدمات آن شامل طراحی لوگو، کارت ویزیت، سربرگ اداری، لی اوت اینستاگرام، استند تبلیغاتی، اسلایدر سایت، پوستر تبلیغاتی، تمپلیت گواهینامه، جلد کتاب و اسلایدر حرفه‌ای پاورپوینت می‌شود.
البته ذکر این نکته مهم است که زینوگرافیک خدمات مربوط به طراحی وب‌سایت و همچنین ساخت تیزرهای تبلیغاتی و عکاسی صنعتی و تبلیغاتی نیز ارائه می‌دهد.

آیا آژانس فکر مثبت، خدمات طراحی لوگو دارد؟

طراحی لوگو، یکی از مهم‌ترین خدمات طراحی گرافیک است. به همین دلیل، اگر شرکتی ادعا کند که در زمینه طراحی هویت بصری فعالیت می‌کند، اما خدمات مربوط به لوگو ارائه نمی‌دهد، باید به توانایی‌هایش شک کرد.
در این راستا باید بگوییم که آژانس فکر مثبت، یکی دیگر از شرکت‌ های طراحی گرافیک برتر است که نه تنها خدمات طراحی لوگو را در اختیار صاحبان مشاغل قرار می‌دهد، بلکه به‌دلیل سرویس‌های مربوط به طراحی بسته‌بندی و طراحی بیلبورد، یکی از موفق‌ترین کسب‌وکارها در زمینه خدمت گرافیکی شناخته می‌شود.

معرفی کروشه؛ خدمات طراحی و چاپ گرافیک در تهران

کروشه یک مجموعه بزرگ بوده که خدمات طراحی گرافیک و چاپ، تنها یکی از سرویس‌های موجود در آن است. به بیان دیگر، کروشه در کنار انجام فعالیت‌های مربوط به هویت بصری برندها، کارهای دیگری مثل مشاوره و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی، مشاوره و اجرای مارکام، دیجیتال مارکتینگ و ساخت رسانه‌های تبلیغاتی نیز انجام می‌دهد.

معرفی آتلیه طراحی آمات؛ یکی دیگر از شرکت‌ های طراحی گرافیک برتر

آمات یک آتلیه طراحی گرافیک است که امکان ثبت سفارش در زمینه‌های طراحی و تولید هویت بصری برند، مشاوره کسب‌وکار، متن‌نویسی، چاپ و تولید، عکاسی صنعتی، رسانه و خدماتی از این قبیل را در اختیار مشتری‌ها قرار می‌دهد و تاکنون موفق به کسب یک سابقه‌کاری خوب شده است.

معرفی افرا گرافیک و خدمات فوق‌العاده آن

افرا گرافیک مجموعه‌ای است که طراحی گرافیک را به‌صورت حرفه‌ای انجام می‌دهد. این مجموعه خدماتی مثل چاپ آفست، جعبه هارد باکس، چاپ کالیته، چاپ جعبه و بسته‌بندی، زونکن و کلاسور و سررسید و تقویم را در اختیار صاحبان مشاغل قرار می‌دهد تا عملکرد بهتری در زمینه برندنیگ داشته باشند.

همکاری با زینوگرافیک

جمع‌بندی

اولین قدمی که مدیران کسب‌وکارها می‌توانند برای ساخت هویت بصری برند خود بردارند، شناخت شرکت‌ های طراحی گرافیک برتر است. به همین دلیل در این مقاله شما را با اهمیت طراحی گرافیکی و برخی شرکت‌های موفقی مثل آرش گرافیک، زینوگرافیک، فکر مثبت، کروشه، آمات و افرا گرافیک آشنا کردیم.
پس اگر نمی‌خواهید از فضای رقابت در دنیای تبلیغات کنار گذاشته شوید، بهتر است برای دریافت خدمات این شرکت‌ها اقدام کنید.

آژانس زینوگرافیکمشاهده نوشته ها

Avatar for آژانس زینوگرافیک

زینوگرافیک، یک آژانس تخصصی‌ای است که در زمینه‌ خدمات طراحی گرافیکی، خدمات طراحی سایت وردپرس، عکاسی تبلیغاتی و طراحی تیزرهای تبلیغاتی فعالیت می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *