چرا همه کسب و کارها به وب سایت نیاز دارند؟
حضور آنلاین یک کسب و کار، صرف نظر از صنعتی که فعالیت دارد، میتواند تأثیر زیادی بر موفقیت آن داشته باشد. در حال حاضر، هنوز برخی از کسب و کارها متوجه نیستند که اکثر مشتریان آنها قبل از خرید، از وب سایت آنها بازدید میکنند. حالا تصور کنید یک کسب و کاری وب سایت نداشته باشد! ببینید چه اتفاقاتی میافتد!
یک حضور پرقدرت درقالب آنلاین و برخط، بهویژه یک وب سایت، میتواند باعث ایجاد درآمد بیشتر شود. بله، کیفیت وب سایت شما بر نتایج تأثیر میگذارد، اما هدف این مقاله تأکید بر اهمیت اطمینان از داشتن وب سایت است.
ما به شرکتها و سازمانها و حتی اشخاص متعددی در اندازههای مختلف کمک کردهایم تا حضور دیجیتالی خودشان را ایجاد کنند. در برخی موارد، سازمانها برای آنلاین شدن مردد هستند، زیرا احساس میکنند به اندازه کافی از فناوری آگاه نیستند و نمیدانند چگونه یک وبسایت را مدیریت کنند. مواقع دیگر، شرکت ها نگران قیمت هستند.
خبر خوب این است که راهحلی وجود دارد که برای شما مفید است. اگر هنوز نیاز به متقاعد کردن دارید، در اینجا مهمترین دلایلی که برای کسب و کار شما مهم است که یک وب سایت داشته باشید آورده شده است:
اعتبار
یکی از دلایل اصلی که باید برای کسب و کار خود وب سایت داشته باشید، افزایش اعتبار سازمان است. به احتمال زیاد چندین ارائهدهنده خدمات مشابهی را به شما ارائه میدهند. یکی از راههایی که میتوانید متمایز شوید این است که وبسایتی داشته باشید که ظاهر خوبی داشته باشد و اطلاعات با کیفیت را به وضوح به مشتریانتان منتقل کند.
بدون وب سایت، مردم ممکن است مشروعیت شما را به عنوان یک کسب و کار زیر سوال ببرند. داشتن یک وب سایت فرصتی برای ایجاد یک تاثیر اولیه عالی است و به مردم آرامش میدهد که شما یک تجارت واقعی هستید.
نام تجاری
یکی از مهمترین کارهایی که میتوانید انجام دهید، نشان دادن نام تجاری خود به مشتریان احتمالی خود است. با مشخص کردن واضح اینکه چه کسی هستید، چه چیزی را نمایندگی میکنید و چه چیزی را مطرح میکنید، شانس خرید مشتریان از شما را افزایش میدهید.
این نیز چیزی است که میتواند شما را از رقبای خود متمایز کند. بدون یک وب سایت ( چه وب سایت اختصاصی چه وب سایت وردپرس )، انجام این کار میتواند فوقالعاده چالش برانگیز باشد زیرا مردم نمیتوانند به راحتی اطلاعات با کیفیت و قابل اعتماد در مورد کسب و کار شما پیدا کنند.
رهبری
شاید یکی از جذابترین دلایل برای داشتن یک وب سایت برای کسب و کار شما این باشد که میتواند شانس شما را برای به دست آوردن سرنخ افزایش دهد.
هنگامی که مردم، شما را آنلاین پیدا کردند، به محصول یا خدمات شما علاقهمند شدند و میخواهند بیشتر بدانند، به لطف اطلاعات موجود در وب سایت شما، که به شما این فرصت را میدهد تا فروش خود را افزایش دهید، میدانند چگونه با شما تماس بگیرند.
حتی اگر وبسایتها هزینه دارند، اما در صورت استفاده صحیح، بازگشت سرمایه مثبتی دارند.
ترافیک ارگانیک
هنگامی که آنلاین هستید و یک وب سایت بهینه شده برای سئو دارید، شانس حضور در نتایج جستجوی گوگل را خواهید داشت. این به این معنی است که وقتی مردم در جستجوی یک محصول یا خدمات هستند، این احتمال وجود دارد که وب سایت شما در نتایج نشان داده شود. این به شما این فرصت را میدهد که پایگاه مشتریان خود را به شدت افزایش دهید.
صرفه جویی در وقت شما + خدمات مشتری
بسیاری از کسبوکارها از مشتریان بالقوه یا مشتریان فعلی تماس میگیرند که سؤالات سادهای درباره مکان و ساعات کار میپرسند. اگر تماسی را از دست بدهید، مشتری ناراضی میماند.
تماسها همچنین میتوانند حواس پرسنل شما را از تمرکز بر مهمترین بخشهای کسبوکارتان منحرف کنند. یک وب سایت میتواند این تماسها را کاهش دهد و بهرهوری داخلی را افزایش دهد.
در عین حال، به مشتریان کمک میکند تا اطلاعات مفیدی را بدون نیاز به تماس پیدا کنند، که در نهایت تجربه کاربری بهتری را ارائه میدهد.
بهروزرسانیها و اطلاعیهها
از آنجایی که وب سایت شما هر ساعت و در کل سال در دسترس است، ارسال بهروزرسانیها و اطلاعیهها برای مشتریان آسان است. این دقیقا همان راهی است که کسب و کار شما همیشه در دسترس مشتریان شما باشد بدون اینکه به راه بسته بخورند.
وقتی چیزی مخصوصاً به آنها مربوط میشود، احتمال اینکه بتوانید آنها را بفروشید افزایش میدهد.
بازاریابی دیجیتال
اگر قصد دارید از بازاریابی دیجیتال برای افزایش سرنخها و رشد کسب و کار خود استفاده کنید، احتمالاً میخواهید ترافیک را به یک وب سایت یا صفحه فرود یا همان لندینگ پیج هدایت کنید.
برای انجام این کار بهطور موثر، از ترافیک تاریخی که به وب سایت شما میرود استفاده کنید تا بتوانید واجد شرایطترین مشتریان را هدف قرار دهید و بهترین بازگشت سرمایه را برای هزینه تبلیغات خود دریافت کنید.
این چیزی است که نمیتوان به صورت عطف به ماسبق راهاندازی کرد، بنابراین بهتر است وبسایت خود را زودتر راه اندازی کنید، حتی اگر در حال حاضر برنامهای برای اجرای تبلیغات ندارید. امروزه وب سایتها برای تجارت ضروری شدهاند.
اگر قبلاً این کار را نکردهاید، قویاً توصیه میکنیم یکی را ایجاد کنید. شما میتوانید در طول زمان آن را بهبود ببخشید، اما نکته کلیدی این است که شروع کنید.
بدون دیدگاه