نمونه کار های گرافیکی حرفه‌‌ ای

شما روزانه با تعداد زیادی نمونه کارهای گرافیکی حرفه‌ای مانند بروشور، کاتالوگ، کارت‌های ویزیت، سربرگ‌ها و طرح‌های مختلف دیگر مواجه هستید. می‌دانید که طراحی گرافیکی در محیط کسب‌وکار رقابتی امروز، نقش مهمی ایفا می‌کند.
در واقع مشاغل به‌جهت ایجاد ارتباطی موثر و سازنده با مخاطب و تبلیغ و ترویج محصولات خود به‌صورت فیزیکی یا مجازی از طریق اپلیکیشن‌های موبایلی یا صفحات رسانه‌های اجتماعی، به‌دنبال روش‌هایی هستند تا رضایت مشتریان بالقوه خود را به‌دست آورند.
آن‌ها به گرافیست‌هایی احتیاج دارند که با هنرهای تجسمی، مهارت‌های نوشتاری، تصویری و تکنیک‌های صفحه‌آرایی آشنا باشند تا بتوانند پیام کسب‌وکار را به‌شیوه‌ای حرفه‌ای و ماندگار در ذهن مشتری ثبت کنند. آیا شما چنین طراحان گرافیکی کاربلدی را سراغ دارید؟

خدمات طراحی گرافیک

زینوگرافیک، شرکتی برتر در طراحی‌های گرافیکی

برای این‌که بتوانید کسب‌وکار خود را به‌شکل ویژه‌ای به مخاطبان‌تان معرفی کنید، در قدم اول نیاز به یک تبلیغات موثر دارید. با توجه به گسترش علم، فناوری و تکنولوژی، این کار چندان سخت به‌نظر نمی‌رسد. کمی خلاقیت چاشنی تصمیم‌گیری‌هایتان کنید و با استفاده از روش‌های تبلیغاتی در قالب طرح‌های گرافیکی، فرمان موفقیت را در دست گرفته و در مسیر رشد و معروف‌شدن با سرعت برانید.
البته بگوییم که برای تحقق این رویا، باید از افرادی کمک بگیرید که با خلاقیت خود در ارائه خدمات طراحی گرافیک، شما را به‌شکلی حرفه‌ای در خلق و بازسازی کسب‌وکارتان یاری کنند. در این راستا، زینوگرافیک نامی آشنا در معرفی شرکت‌ های طراحی گرافیک برتر است که احتمالا خیلی از شما تعریف آن را در دنیای مجازی دیده و خوانده‌اید.
این تیم خلاق با درک موضوع اهمیت تبلیغات برای کسب‌وکارها، پروژه‌های تخصصی بسیاری را در زمینه‌های مختلف ارائه می‌دهد که اگر مایل باشید، در عناوین بعد، به نمونه‌هایی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

تبلیغات در اینستاگرام، با تماشای نمونه کارهای گرافیکی حرفه‌‌‌ای زینوگرافیک شروع کنید

اینستاگرام یکی از پرمخاطب‌ترین اپلیکیشن‌های جهانی است که داشتن یک پیج انحصاری در آن و انتشار محتوای جذاب با استفاده از خلاقیت‌های گرافیکی، می‌تواند محصول یا خدمات شما را به‌شکلی اثربخش به مخاطبان نمایش دهد.
پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به نمونه طراحی‌های گرافیکی زینوگرافیک داشته باشید تا بهتر متوجه شوید که چطور و از طریق چه کسانی می‌توانید دویدن به‌سمت معروف‌شدن را آغاز کنید.

طراحی سایت وردپرس، از خدمات و نمونه کارهای گرافیکی حرفه‌ای زینوگرافیک

هزاران نفر هرسال شرکت‌های جدیدی راه‌اندازی کرده و به‌دنبال روش‌هایی برای دیده‌شدن هستند. خیلی از آن‌ها مهارت ایجاد وبسایت برای خودشان را ندارند.
اینجاست که اهمیت حضور آژانس‌های طراحی مانند زینوگرافیک و گرافیست‌های ماهر آن مشخص می‌شود. این مجموعه با چشم‌انداز به بازار هدف شما، قادر است سایتی جذاب برایتان ایجاد کرده و حتی در تولید و انتشار محتوا کمک‌تان کند.

درحال‌حاضر، کسب‌وکارهایی همچون شرکت ایران بیزاجی، خبرگزاری سیستم نیوز، شرکت پیشرو تجارت طیف، شرکت حسابداری شایسته محاسب، موسسه آموزشی پراسیس آنالیست و تعداد زیادی وبسایت‌های شخصی، با استفاده از خدمات طراحی گرافیکی زینوگرافیک، درحال وسعت‌بخشیدن به برند خود در دنیای آنلاین هستند.

نمونه کارهای گرافیکی حرفه‌ای زینوگرافیک را در طراحی استندها دیده‌اید؟

مسلما همه شما با انواع استندهای تبلیغاتی دیواری و رومیزی آشنایی دارید چراکه با گستره وسیعی از آن‌ها در اماکن پرتردد عمومی برخورد داشتید. از این عناصر، علاوه‌بر تبلیغات، به‌عنوان اطلاع‌رسانی و ارائه گزارش‌هایی خاص در مکان‌هایی مانند اداره‌ها، غرفه‌ها، نمایشگاه‌ها، فروشگاه‌ها و سالن‌های مترو استفاده می‌شوند و در تبلیغ محصول و فروش بیشتر به‌طور شگفت‌انگیزی عمل می‌کنند.
استندهای تبلیغاتی آکادمی‌ و موسسه‌های آموزشی، یکی از سفارش‌های پایه و همیشگی مجموعه زینوگرافیک است که شما قادر به مشاهده چندین نمونه طراحی گرافیکی آن در وبسایت این آژانس طراحی خواهید بود.

نمونه کارهای گرافیکی حرفه‌ای زینوگرافیک در قالب پوسترهایی جذاب

اگر طراحی پوستر به‌شکل هوشمندانه و هدفمندانه انجام شود، می‌تواند با نوشته و نقاشی‌های درون خود، پیام کسب‌وکار شما را به گروه هدف منتقل کرده و برند شما را نسبت به سایر رقبا چند پله بالاتر ببرد. بنابراین؛ برای دیده‌شدن و ارتباط موثر با مخاطبان، پوسترها را به‌عنوان یک جنبه تبلیغاتی و آموزشی قدرتمند در نظر بگیرید.
زینوگرافیک، برای برندهای بسیاری ازجمله شرکت توسعه راهکار جهان مدیر، پرورش تخصص مدیریت فرایند، آکادمی‌های سیستم‌سازی کسب‌وکار، مدرسه مدیریت فرایند و مدیران سیستم‌ساز، پوسترهای ویژه‌ای را با هدف انتقال پیامی خاص به مخاطب طراحی کرده و توانسته در تبلیغ این برندها به‌طور خلاقانه‌ای عمل کند.

نمونه کارهای گرافیکی حرفه‌ای زینوگرافیک، به‌شکل تیزر

تیزرهای تبلیغاتی، یک بازاریابی ویدیویی به روش دیجیتال مارکتینگ هستند که به‌طور حرفه‌ای قادر به برانگیختن کنجکاوی مخاطبان نسبت به خدمت و محصولی که برند مد نظر ارائه می‌دهد، خواهند بود. فراموش نکنید که ساخت یک ویدیوی خلاقانه می‌تواند با وایرال‌شدن در فضای مجازی، میلیون‌ها بازدید داشته باشد و درصد بالایی از ترافیک اینترنت صرف تماشای آن‌ها شود.
شما جذاب‌ترین نمونه طراحی های گرافیکی را می‌توانید در تیزرهای ساخته‌شده زینوگرافیک با عنوان تبلیغ طلا و جواهر تماشا کنید و از خلاقیت‌های به‌کاررفته در صحنه‌های آن شگفت‌زده شوید. فراموش نکنید که انتقال اطلاعات به روش بصری، ماندگاری بیشتری در ذهن عموم خواهد داشت.

نمونه کارهای گرافیکی حرفه‌ای زینوگرافیک را در اسلاید پاورپوینت‌ها ببینید

اسلایدهای جذب و خلاقانه پاورپوینت، می‌تواند زمینه یک تبلیغ کامل و جامع را در راستای هدفی که دارید، برایتان مهیا کند. شما می‌توانید به این واسطه، پیام خود را به‌شکلی متفاوت و امروزی به گیرنده انتقال داده و با ایجاد تغییر و دگرگونی در بینش، رفتار و کردار مخاطبان، برند خود را مشهور و محبوب کنید.
در واقع رقابت شدید در بازارها، تغییر ذائقه مصرف‌کنندگان و تنوع در نیازهای مشتریان، سبب شده که شما به‌دنبال حرکتی متفاوت و موثرتری برای تبلیغ باشید. زینوگرافیک، با ساخت اسلایدهای جذاب پاورپوینت، می‌تواند گویای ناگفته‌هایی از برند شما به مخاطبان باشد.

طراحی گرافیک را در رشد مارکتینگ خود نادیده نگیرید

هر کسب‌وکاری چه نوپا و چه باقدمت، برای رشد کسب‌وکار و بهتر ارتباط برقرارکردن با مخاطب، نیازمند تبلیغات حرفه‌ای است. خدمات طراحی گرافیک ، روند درستی برای پیروزی در رقابت تنگاتنگ برندهاست. ارتباطات بصری، حل مسئله از طریق اشکال، فضا، تصاویر و رنگ‌ها، می‌تواند صدها واژه و حرف را به ظرف ذهن مخاطب سرازیر کند.
درنهایت سخنی از ویلیام وایت بیان کنیم که می‌گوید هیچ موسسه‌ای نمی‌تواند با تعریف و تمجید و نشر آگهی‌های توخالی به جایی برسد. جلب تفاهم افراد تنها درصورتی به‌دست می‌آید که موسسه با طبقات مردمی که با آن سروکار دارد، موضوعات مورد علاقه و تجارب مشترک داشته باشد تا بتواند در قلب و ذهن او نفوذ کند.

جمع‌بندی

اگر نگاهی به نمونه کارهای گرافیکی حرفه‌ای زینو گرافیک در وبسایت این مجموعه داشته باشید، حتما می‌توانید ایده‌های بکری در حوزه تبلیغ و دیده‌شدن کسب‌وکارتان انتخاب کنید و این‌گونه پرچمدار میدان رقابت در دنیای واقعی و مجازی خواهید بود.
نمونه کار گرافیکی این مجموعه در انواع پوستر و بروشور، سربرگ، پاورپوینت، تیزرها، طراحی‌های اینستاگرامی و وردپرس، گواهی‌نامه، جلد کتاب و اسلایدرهای سایت، به شما این امکان را می‌دهد که از طیف متنوعی از رویکردهای تبلیغاتی بازدید کنید و آنچه که مورد پسند شما و مخاطبان‌تان است را برگزینید.

همکاری با زینوگرافیک

آژانس زینوگرافیکمشاهده نوشته ها

Avatar for آژانس زینوگرافیک

زینوگرافیک، یک آژانس تخصصی‌ای است که در زمینه‌ خدمات طراحی گرافیکی، خدمات طراحی سایت وردپرس، عکاسی تبلیغاتی و طراحی تیزرهای تبلیغاتی فعالیت می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *