در این مقاله میخواهیم 30 سایت دانلود عکس رایگان با کیفیت بالا به شما معرفی کنیم. امروزه تصاویر، نقش بسیار مهمی را در طراحی گرافیکی به عهده دارند. تا آنجا که طراحی عکس برای کاربردهای گرافیکی، تبدیل به یکی از شاخه‌های مهم عکاسی، در زمان ما شده است.
همچنین شیوه‌های جدید تصویر‌سازی که اغلب بی‌ارتباط با عکاسی نیست و مواد اولیه خود را تا حد زیادی از آن اقتباس می‌کند و شیوه‌های سنتی آن، پیوندی ناگسستنی با هنر طراحی گرافیکی برقرار کرده‌اند.
مطمئنا همه ما كه در زمينه توليد محتوا فعاليت مي‌كنيم، به اين موضوع كه انتخاب بهترين تصوير با كيفيت بالا و متناسب با موضوع مدنظرمان، يكي از وقت‌گيرترين كارهاست اعتقاد داريم.
در مقاله عوامل بهینه سازی سئو 2022 آموختیم که استفاده از تصاویر و ویدیوها در سئو سایت چقد تاثیرگذار است و همین فاکتور به ظاهر ساده می‌تواند سکوی پرش شما در جستجوهای گوگل شود.

برای یادگیری و آموزش بیشتر بهتر است این مقاله را مطالعه کنید: عوامل بهینه سازی سئو 2022

حال فکر کنید این مورد چقدر برای یک گرافیست چه آماتور و چه حرفه‌ای میتواند مهم باشد چراکه ابزار کار او استفاده از تصاویر خوب، مناسب و با کیفیت است.
در اين مقاله مي‌خواهيم سايت‌هايي را به شما معرفي كنيم كه به صورت رايگان بتوانيد تصاويري با كيفيت بالا و در ابعاد مختلف دانلود كنيد تا سريع‌تر به تصوير مورد نظرتون دسترسي داشته باشيد و در انجام كارهاي خود مديريت زمان بهتري داشته باشيد.

سایت های دانلود عکس رایگان

30 سايت دانلود عكس رايگان

unsplash

اولين سایت دانلود عکس رایگان و معروف‌ترين آن، unsplash هست. این سایت تصاویر ویژه و واقعی از نمونه کارهای عکاسان حرفه‌ای را به نمایش می‌گذارد.
برای وارد شدن و استفاده از این تصاویر رایگان سایت باید فیلترشکن داشته باشید. تصاوير اين سايت هر 10 روز يكبار به‌روز‌رساني مي‌شود. براي دانلود تصاوير ايميلتان را بايد ثبت كنيد.


30 سايت دانلود عكس رايگان

stocksnap

دومین سایت دانلود عکس رایگان، يك منبع دانلود تصاوير بدون محدوديت، با قابليت كپي، ويرايش، توضیح هر تصوير براي اهداف تجاري بدون درخواست مجوز است.
تصاوير اين سايت هر هفته به‌روزرساني مي‌شود.


سايت دانلود عكس رايگان

Freepic

يكي از سايت‌ دانلود عکس رایگان معروف كه اكثرا آن را مي‌شناسيد،سايت فري پيك است. اين سايت برترين موتور جستجوگر جهان براي طراحي های گرافیکی، وكتورهاي رايگان و همچنين يك منبع مهم براي دسترسي به تصاوير با كيفيت بالاست.
علاوه بر اين‌ها freepic از ويژگي‌هاي خارق‌العاده‌ي ديگر نيز برخوردار است كه نمي‌توان به صورت جزئي در اين مقاله به آن پرداخت و در یک مقاله دیگر بصورت کامل آن‌را شرح خواهیم داد.
براي دانلود تصاوير مورد نظرتان ابتدا به ايميلتان متصل شويد و حساب بسازید،تا به صورت رايگان و نامحدود بتوانيد دانلود كنيد. منتها در آپدیت جدید این سایت، یک محدودیت 20 دانلود در روز روی تمام اکانت‌ها اعمال شده است.


سايت دانلود عكس رايگان

Lifeofpix

اين سايت تصاوير با رزولوشن بسيار بالا و امكان دانلود رايگان در ابعاد مختلف را در اختيار كاربران قرار مي‌دهد. تصاوير اين سايت به صورت هفتگي به‌روزرساني مي‌شود.


سايت دانلود عكس رايگان

burst.shopify

براي ورود به اين سايت نياز به روشن بودن فيلترشكن داريد. جهت دانلود ابتدا بايد ايميلتان را وارد كنيد و سپس به راحتي تصاويري با كيفيت بالا به صورت رايگان دريافت كنيد.


سايت دانلود عكس رايگان

Gratisography

براي دانلود تصاوير،پيشنهاد مي‌كنیم يك بار به اين سايت سر بزنيد. نه نياز به فيلترشكن هست نه نياز داريد در سايت ثبت نام كنيد و يا ايميلتان را وارد كنيد،كافي است وارد سايت شويد، تصوير موردنظر خود را انتخاب كنيد و به راحتي دانلود كنيد.


سايت دانلود عكس رايگان

flickr

يك پلتفرمي است كه در آن علاوه بر دانلود بيش از 1000 عكس و فيلم به صورت رايگان، مي‌توانيد با ايجاد حساب كاربري در اين سايت عكس‌ها و فيلم‌هاي خود را به اشتراك بگذاريد. براي استفاده از ويژگي‌هاي بيشتر اين سايت بايد حساب flickr pro داشته باشيد.


سايت دانلود عكس رايگان

Deviantart

ورود به اين سايت فيلتر است،پس ابتدا فيلترشكن خود را روشن كنيد. از اين سايت مي‌توان به عنوان منبع دانلود تصاوير انيميشني نام برد. براي دانلود تصاوير ابتدا بايد در سايت ثبت‌نام كنيد.
براي استفاده از تصاوير محدوديت داريد و براي دانلود بيشتر احتياج داريد اشتراك تهيه كنيد.


سايت دانلود عكس رايگان

Photodune

اين وب سايت يكي از بزرگترين مرجع تصاوير رايگان آنلاين است. تصاوير در اين سايت هر ماه به‌روزرساني مي‌شود. براي دانلود بايد روي آيكون تصوير مورد نظرخود كليك كنيد و بعد كد مربوط به آن را در صفحه مورد نظرتان paste كنيد.


سايت دانلود عكس رايگان

Pixeden

این سایت مناسب دانلود رایگان و با کیفیت بالای تصاویر و وکتورهای متنوع می‌باشد


سايت دانلود عكس رايگان

Reshot

اين سايت يك منبع دانلود تصاوير استوك،در سايزهاي مختلف جهت استفاده در طراحي‌‌ها و كارهاي گرافيكي،چاپ و براي انجام كارهاي تجاري و صنعتی مي‌باشد.


سايت دانلود عكس رايگان

Pixabay

اين سايت يكي از بهترين سايت‌هاي دانلود تصاوير با كيفيت بسيار بالا است كه توسط كاربران آپلود مي‌شود. دسترسي و دانلود در اين سايت بدون هيچ محدوديتي و به صورت كاملا رايگان صورت مي‌گيرد.


سايت دانلود عكس رايگان

Pexels

اين سايت دانلود رایگان عکس به عنوان بزرگترين دايركتوري تصاوير رايگان معروف است. اين وب سايت تصاوير زيادي را از سايت‌هاي مختلف جمع‌آوري كرده و در اختيار كاربران قرار داده‌ است.
به همين علت شما مي‌توانيد با ورود به سايت به مجموعه زياد و متنوعي از تصاوير گوناگون در موضوعات مختلف دسترسي داشته باشيد.


سايت دانلود عكس رايگان

Wallpaperstock

وب سايت wllpaperstock يكي از بزرگترين منبع دانلود عكس پس‌زمينه متنوع به شمار مي‌رود.
اين سايت قابليت اين را دارد كه شما تصوير موردنظرتان را در دسته‌بندي‌هاي مختلف و با رزولوشن دلخواه خود را انتخاب كنيد و براساس اندازه صفحه نمايش، عكس پس‌زمينه را به نمايش در بياوريد.


سايت دانلود عكس رايگان

Freenaturestock

در اين وب‌سايت مي‌توانيد انواع تصاوير فوق‌العاده زيبا از طبيعت را پيدا كنيد. اين سايت بيش از 200 دسته‌بندي مختلف طبيعت را داراست كه شما مي‌توانيد آن‌ها را به صورت رايگان دانلود كنيد.


سايت دانلود عكس رايگان

goodfon

مجموعه جالبي از تصاوير پس‌زمينه با كيفيت‌هاي مختلف HD،4K،2K،5K كه در دسته‌بندي‌هاي مختلف قرارگرفته‌است. عكس‌هاي موجود در اين وب‌سايت را مي‌توانيد براساس تعداد دانلودها و رتبه‌بندي جستجو كنيد.


سايت دانلود عكس رايگان

Picjumbo

در اين سايت شما مي‌توانيد به تعداد بسيار زيادي تصاوير فوق‌العاده زيبا در موضوع و عناوين مختلف دسترسي داشته باشيد و براي استفاده از آن نياز به مجوز نداريد.


سايت دانلود عكس رايگان

Freeimage

اين سايت هزاران تصوير استوك رايگان با قوانين و مجوزات خاص خود در اختيار كاربران قرار‌ مي‌دهد. تصاوير اين سايت براي استفاده شخصي و تجاري رايگان مي‌باشد.


سايت دانلود عكس رايگان

Kaboompics

اين سايت هزاران عكس به صورت رايگان براي استفاده تجاري و غيرتجاري براي كاربران خود قرار داده‌است، بدون هيچگونه پرداختي مي‌توانيد به تمامي آن‌ها دسترسي داشته ‌باشيد.


سايت دانلود عكس رايگان

conva

يكي‌ديگر از سايت‌هاي معروفي كه اكثرا آن را مي‌شناسيد سايت canva است، البته بيشتر افراد اين سايت را به عنوان ويرايشگر عكس و ويديو مي‌شناسند.
يكي ديگر از قابليت‌هاي اين سايت جستجو و دسترسي به ميليون‌ها عكس رايگان با كيفيت بالا و رايگان استوك براي ايجاد طرح‌هاي زيبا است.


سايت دانلود عكس رايگان

stockvault

اين سايت يكي ديگر از وب‌سايت‌هاي معروف براي دانلود تصاوير و ويكتور است. تقريبا تصاوير سايت unsplash را در اختيار دارد، شما مي‌توانيد به صورت رايگان تصاوير مورد نظر خود را جستجو كنيد و به آن‌ها دسترسي داشته باشيد.


سايت دانلود عكس رايگان

freephotosBank

دسترسي به اين سايت فيلتر است پس براي ورود ابتدا فيلترشكن خود را روشن كنيد. اين سايت انواع تصاوير مختلف با الگوهاي متنوع در اختيار كاربران قرارداده‌است،نياز به ايجاد حساب كاربري نيست.


سايت دانلود عكس رايگان

pxhere

يكي ديگر از سايت‌ دانلود عكس رایگان خام و با كيفيت بالا، سايت pxhere است. دسترسي به هزاران عكس مختلف با موضوعات متنوع با كيفيت بالا را در اختيار كاربران قرار مي‌دهد. دانلود تمامي تصاوير به صورت رايگان است.


سايت دانلود عكس رايگان

picography

وب‌سايت بي‌نظير ديگر براي دانلود و دسترسي رايگان به تصاوير با كيفيت بالا، در دسته‌بندي‌هاي مختلف و كاملا رايگان،با بالاترين رزولوشن.


سايت دانلود عكس رايگان

signatureedits

يكي ديگر از سايت‌هاي دانلود عكس خام است كه بسيار شبيه به سايت unsplash مي‌باشد. اين سايت كاملا رايگان است و از تصاوير اين سايت مي‌توانيد براي اديت فتوشاپ استفاده كنيد.


سايت دانلود عكس رايگان

negativespace

يك مجموعه متنوع از عكس‌هاي زيبا و با كيفيت را در اختيار شما قرار مي‌دهد. تصاوير در اين سايت هر هفته به‌روزرساني مي‌شود.


ما در اين مقاله سعي كرديم سايت‌هايي كه تصاوير با كيفيت بالا و دانلود رايگان را برای انجام کارهای گرافیکی با کیفیت بالا در اختيار كاربران خود قرار مي‌دهند را به شما معرفي كنيم.
خوشحال مي‌شويم اگر سايت‌هاي ديگري متناسب با این موضوع مي‌شناسيد برای ما کامنت کنید.


این مطلب درحال بروز رسانی است…

آژانس زینوگرافیکمشاهده نوشته ها

Avatar for آژانس زینوگرافیک

زینوگرافیک، یک آژانس تخصصی‌ای است که در زمینه‌ خدمات طراحی گرافیکی، خدمات طراحی سایت وردپرس، عکاسی تبلیغاتی و طراحی تیزرهای تبلیغاتی فعالیت می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *