قصد داریم در این مطلب به اهمیت و تاثیر تولید محتوا در سئو سایت بپردازیم. محتوا در حال تبدیل شدن به بخش مهمی از استراتژی های بازاریابی است. این مطلب یک مرور کلی از کارشناسان سئو و محتوا ارائه می دهد که هر روز بر روی این موضوعات کار می کنند.
حالا، بیایید نگاهی به آن بیندازیم و بفهمیم کجا ایستاده‌اید! ما پیش از این در مقاله‌ای دیگر به بحث راه‌های افزایش سرعت سایت پرداخته‌ایم.

سئو چقدر برای بازاریابی محتوا ضروری است؟

طبق مقاله ای که توسط Ahrefs بر اساس 63 آمار SEO در سال 2020 منتشر شده است، 53.3 درصد از کل ترافیک وب سایت از جستجوی ارگانیک است.
این مطالعه همچنین نشان می دهد که 92.96٪ از کل ترافیک از Google، Google Image و Google Maps است. همانطور که می بینید، گوگل همچنان انحصار را در اختیار دارد و قوانینی را برای مشاهده آنلاین تعیین می‌کند. امروزه محتوا، سوخت موتور جستجو است!
هدف این است که به کاربران مرتبط‌ترین پاسخ را برای درخواست آنها ارائه دهیم. این با ورود الگوریتم RankBrain با هدف رمزگشایی بهتر سؤالات جستجوی کاربران، بیشتر پیاده‌سازی شده است.

پیشنهاد می‌شود این مطلب را نیز بخوانید: 15 سایت عالی با موضوع SEO

امروزه، با نمایش قطعات برجسته، نمودارهای دانش، بلوک‌های AAP… گوگل به سمت AEO در حال تکامل است و دیگر تنها یک موتور جستجو نیست، بلکه یک موتور پاسخ است.
اگر سئو مطابق با ریتم الگوریتم‌های گوگل باشد و همچنان یک زمینه دائماً در حال تغییر باقی بماند، مطمئناً محتوا بیش از هر زمان دیگری عامل عملکرد و دید وب سایت است. در اینجا 10 چالش بازاریابی محتوا و سئو تحت پوشش در این مطالعه آمده است:

  • اهداف تولید محتوای سئو
  • سرعت تولید
  • نحوه سازماندهی تیم‌های داخلی
  • برون‌سپاری تولید محتوا
  • آموزش سئو برای تیم‌های تحریریه
  • سرمایه‌گذاری‌های اختصاص داده شده به بازاریابی محتوا / SEO
  • سرمقاله در تولید محتوا کجاست
  • پرکاربردترین ابزار نوشتن محتوا
  • مشکلات اصلی در اجرای استراتژی محتوا
  • اندازه‌گیری ROI ابتکارات بازاریابی محتوا

در طول سال‌ها، تولید محتوا به یک ابزار مهم کسب بازاریابی تبدیل شده است. از آنجایی که سودآوری کلیدی است، ارزیابی مزایا و مزایای واقعی یک استراتژی محتوای خوب مهم است.
افزایش دید، بهبود ترافیک SEO، افزایش اعتبار و اعتبار نزد گوگل و کاربران اینترنت، وفاداری مخاطبان… استراتژی‌های جذب و حفظ تأثیر می‌گذارند.

سئو سایت وردپرس

در دنیای امروز، ایجاد محتوایی که هیچ نتیجه‌ای برای کسب و کار شما ایجاد نمی‎کند غیرقابل تصور است. با این حال، این آماری است که ما اغلب در Semji بر آن تاکید می‌کنیم: 91٪ از محتوای وب ترافیک ارگانیک و در نهایت درآمد ایجاد نمی‌کند.
اما پس از آن، چگونه می‌توانید محتوای قابل مشاهده و بهینه‌شده برای سئو را دریافت کنید؟
در اینجا چند مرحله را که باید هنگام نوشتن محتوا دنبال کنید تا اطمینان حاصل کنید که برای مخاطبان شما و عملکرد سئو مرتبط است، آورده شده است:

ایجاد محتوا: ابزاری قدرتمند برای جذب مشتری و تبدیل برای 40 درصد از شرکت‌ها.

در طول سال‌ها، تولید محتوا به یک موضوع مهم برای خرید بازاریابی تبدیل شده است. سودآوری مهم است، ارزیابی مزایا و مزایای واقعی که یک استراتژی محتوای خوب می‌تواند به همراه داشته باشد، مهم است.
افزایش دید، بهبود ترافیک سئو، توسعه اعتبار، کسب اعتبار نزد کاربران گوگل و اینترنت، وفاداری مخاطبان… استراتژی‌های جذب و حفظ تاثیر می‌گذارد.
بنابراین امروزه غیرقابل تصور است که محتوایی ایجاد کنید که هیچ نتیجه‌ای برای کسب و کار شما ایجاد نکند. 91٪ از محتوای وب ترافیک ارگانیک و در نهایت درآمد ایجاد نمی‌کند. 75 درصد از شرکت‌ها محتوای خود را به تیمی از نویسندگان داخلی می‌سپارند یعنی اینکه چون تولید محتوا از اهمیت بسیاری برخوردار است، شرکت‌ها حاضر هستند یک تیم مستقل برای تولید محتوا تشکیل دهند.
مطالعات نشان می‌دهد که تنها 18 درصد از شرکت‌ها کل فرآیند نوشتن خود را برون‌سپاری می‌کنند. فراتر از حفظ فرآیند تولید در داخل، شرکت‌ها همچنین می‌خواهند در عین بهینه‌سازی کیفیت SEO محتوای تولید شده، تخصص خود را نیز به همراه داشته باشند.
این رویکرد با معیارهای E.A.T (تخصص، اختیار، اعتماد) مورد نیاز Google مطابقت دارد. هرچه میزان تخصص خود را در برخورد با یک موضوع یا درخواست کاربران وب بیشتر ثابت کنید، به محتوای خود اعتماد بیشتری می‌کنید و اعتبار سایت خود را با موتور جستجو تقویت می‌کنید.

سرمقاله، محبوب‌ترین قالب محتوا برای 81 درصد از شرکت‌ها است.

این آماری است که ممکن است شگفت‌انگیز به نظر برسد، زیرا قالب‌های مختلفی برای محتوا وجود دارد: مقالات، ویدیوها، پادکست‌ها، جلسات زنده و غیره. برخلاف ویدئو/صوت/پادکست، مقاله‌ها “برنده سریع” هستند. آن‌ها به دانش فنی کمتر و سرمایه‌گذاری کمتری برای دستیابی به سئوی خوب در گوگل نیاز دارند.
با این حال، اگر این کار سئو، به خوبی سازماندهی نشده باشد، این قالب می‌تواند به سرعت زمان‌بر شود.
سئو مانند هر فعالیت دیگری است، برای اینکه کارآمد باشید باید روی کارهایی تمرکز کنید که بیشترین تولید را دارند و آنها را اولویت‌بندی کنید.

تقاضا برای کمک نوشتن خودکار در حال افزایش است.

سه چهارم پاسخ دهندگان از هیچ ابزار اتوماسیونی برای کمک به نوشتن محتوای خود استفاده نمی‌کنند. دلایل می‌تواند چندگانه باشد: مسائل مربوط به بودجه، عدم تمایل به افزودن یک فرآیند جدید به یک تیم تحریریه که از قبل به خوبی کار می‌کند، ترس از دست دادن “لحن تحریریه” با استفاده از هوش مصنوعی… .

مسئله اصلی اندازه گیری عملکرد محتوا است.

اندازه‌گیری عملکرد محتوا برای 54 درصد از تیم‌های تحریریه یک مسئله واقعی است. با این حال، ردیابی بازگشت سرمایه (ROI) اقدامات خود یا تعریف نکردن شاخص‌های عملکرد غیرقابل تصور به نظر می‌رسد.
تعیین کمیت تاثیر استراتژی شما به طور موثر مانند توجیه سرمایه‌گذاری انسانی/بودجه، تخمین بهره‌وری تیم‌های شما و کمک به شما در تصمیم‌گیری است.
پس از بهینه‌سازی سئو محتوای یک وب‌سایت، خواندن منحنی‌های عملکرد ممکن است دشوار باشد، به‌ویژه برای شرکت‌هایی که در خواندن داده‌ها مشکل دارند.
گوگل سرچ کنسول یا گوگل آنالیتیکس ابزارهای ضروری هستند اما استفاده و درک آنها نیز ممکن است دشوار باشد.


منبع

آژانس زینوگرافیکمشاهده نوشته ها

Avatar for آژانس زینوگرافیک

زینوگرافیک، یک آژانس تخصصی‌ای است که در زمینه‌ خدمات طراحی گرافیکی، خدمات طراحی سایت وردپرس، عکاسی تبلیغاتی و طراحی تیزرهای تبلیغاتی فعالیت می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *