چرا اینستاگرام اینقدر طرفدار دارد؟

بیشتر کسب و کارهایی که میخواهند بصورت دیجیتالی فعالیت داشته باشند اول از همه به سراغ فعالیت در سوشال مدیاها مخصوصا اینستاگرام با هدف نمایش دادن پست اینستاگرام در گوگل می‌روند.
93درصد ارتباطاتی که بین انسان‌ها رخ میدهد از طریق تصاویر هست تا متن برای همین هم هست که اینستاگرام توانسته مخاطبین زیادی رو جذب کنه که 40میلیون کاربر آن در ایران فعالیت داشته باشند.
بستر اینستاگرام چون که برمبانی هویت بصری که شامل تصاویر و فیلم هست، اکثر مردم با دید بهتری از آن استقبال می‌کنند و از آن استفاده می‌کنند.
این تصاویر هستند که به انسان حس زنده بودند میدهند و افراد هم با مشاهده تصاویر و فیلم‌هاست که بیشتر موضوعات را درک می‌کنند.
فرض کنید که شما دنبال یادگیری آموزش خاصی هستید. اولین کاری که انجام میدهید در گوگل سرچ می‌کنید و آموزش مورد نظر خود را پیدا می‌کنید. خب حالا ترجیح می‌دهید آموزش شما از نوع متن باشد یا تصویر و ویدیو؟ اکثر شماها طبیعتا ویدیو را انتخاب می‌کنید چرا که آموزش از طریق ویدیو خیلی راحت‌تر و قابل ملموس‌تر از خواندن متن است.

حالا که اینستاگرام بستر خیلی مناسبی برای تولید محتوا در اختیار افراد قرار داده پس بهترین موقعیت است که با تولید محتوا و فعالیت در این بستر، کسب و کارمان را رونق دهیم.
با تولید محتوا در اینستاگرام هم می‌توان پیج را رشد دهیم و با تولید محتوای مناسب و جذب فالوور به فروش آتی برسیم و هم می‌توان کاری کرد که در نتایج گوگل بالا بی‌آییم.

چگونه پست اینستاگرام ما در نتایج گوگل ظاهر شود؟

یک نکته جالبی که درباره اینستاگرام وجود داره، اینه که چطوری کاری کنیم که وقتی برای طراحی پست اینستاگرام هزینه می‌کنیم، علاوه‌بر اینکه پیج خودمان رشد می‌کند، در نتایج گوگل هم ظاهر شویم.
بنظر شما چنین چیزی ممکن است؟ اگه جوابتان منفی هست تصویر زیر را ببینید.

پست اینستاگرام در نتایج گوگل

می‌بینید که پست اینستاگرام این پیج یا بهتره بگوییم پیج این کسب و کار با سرچ عبارت کلیدی در گوگل ظاهر شد. انجام دادن این کار اصلا سخت نیست و فقط یک تکنیک کوچیک داره که اگر انجامش بدیم در نتایج گوگل هم ظاهر خواهیم شد.

بیاید باهم مراحل انجام ظاهر شدن پست اینستاگرام ما در نتایج گوگل را مرور کنیم:
مرحله اول – به پست اینستاگرامی که گذاشتید برید و سه نقطه بالای تصویر (تنظیمات) را لمس کنید تا تنظیمات تصویر ظاهر شود. وقتی تنظیمات ظاهر شد روی عبارت edit لمس کنید

آموزش گذاشتن alt در اینستاگرام

مرحله دوم – وقتی روی کلمه edit لمس کردید صفحه تنظیمات پست شما ظاهر میشه. اگه روی تصویر دقت کنید مشاهده می‌کنید که پایین تصویر پست شما، سمت راست یک عبارت وجود داره به نام edit alt text که وقتی روی متن لمس کنید یک صفحه جدید ظاهر میشه.

آموزش گذاشتن alt در اینستاگرام

مرحله سوم – وقتی صفحه جدید ظاهر شد کافیست که متن مورد نظر خودتون که هم با پست شما ارتباط دارد و هم اینکه میخواهید با آن کلمه در گوگل ظاهر شوید را تایپ کنید و پست را مجدد ذخیره کنید. همین!

آموزش گذاشتن alt در اینستاگرام

به همین راحتی می‌توانید پست اینستاگرام خودتون را کاری کنید که در گوگل به نمایش گذاشته بشه. اما یک نکته وجود داره که این مورد یکی از هزاران فاکتور سئو هست که باید در کنار انجام دادن نکات خیلی بیشتر در کلمه موردنظر خودتان در گوگل ظاهر شوید.

انجام پروژه سئو و توسعه سایت‌ وردپرس از جمله خدمات آژانس زینوگرافیک هست که توسط تیم ما انجام خواهد شد. اگر به این پروژه برای توسعه کسب و کارتان نیاز دارید، با ما در ارتباط باشید و تصویر زیر را کلیک کنید.

طراحی وب سایت وردپرس

آژانس زینوگرافیکمشاهده نوشته ها

Avatar for آژانس زینوگرافیک

زینوگرافیک، یک آژانس تخصصی‌ای است که در زمینه‌ خدمات طراحی گرافیکی، خدمات طراحی سایت وردپرس، عکاسی تبلیغاتی و طراحی تیزرهای تبلیغاتی فعالیت می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *