خدمات طراحی وردپرس شامل چیست؟

خدمات طراحی سایت وردپرس اولین اقدامی است که برای پیاده‌سازی تکنیک‌های دیجیتال مارکتینگ و افزایش اعتبار برند خود به آنها نیاز پیدا خواهید کرد.
زیرا وب‌سایت می‌تواند مشابه یک ویترین قدرتمند برای کسب‌وکار شما عمل کرده و به عنوان یک مرجع کامل، امکان دسترسی به اطلاعات مورد نیاز مشتری‌ها را در اختیارشان قرار دهد.

طراحی سایت وردپرس

اما با توجه به اینکه بسیاری از صاحبین مشاغل هنوز هیچ اقدامی به سفارش طراحی سایت نکرده‌اند و اطلاع کافی در رابطه با اهمیت این بستر دیجیتال مهم ندارند، در این مقاله با ما همراه باشید تا در مورد مزیت‌های وب‌سایت وردپرسی با شما صحبت کنیم.
همچنین به این سوال مهم پاسخ دهیم که آیا می‌توان بدون داشتن وب‌سایت و با تکیه بر امکانات شبکه‌های اجتماعی، اعتبار برند را افزایش داد یا خیر؟

سایت یا شبکه‌های اجتماعی؟ کدام یک سود بیشتری دارند؟

معمولا زمانی که پیشنهاد طراحی وب سایت وردپرس به اکثر صاحبین کسب‌و‌کار داده می‌شود، واکنش اکثر آنها این است که چرا تا وقتی شبکه‌های اجتماعی وجود دارند و می‌توان در یک بستر رایگان اقدام به معرفی کسب‌وکار کرد، برای داشتن یک وب‌سایت وردپرسی هزینه کنیم؟
در پاسخ به این دسته از افراد باید بگوییم که تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی تفاوت زیادی با وب‌سایت دارد. اگر بخواهیم بزرگ‌ترین و قوی‌ترین شبکه اجتماعی حال حاضر را مثال بزنیم، باید به‌سراغ اینستاگرام برویم. در واقع باید گفت که اینستاگرام یک پلتفرم است که آن را بر پایه رفع کنجاوی افراد، سرگرم‌شدن آنها و برندسازی بنا کرده‌اند.
ازاین‌رو اگر بعد از ساخت اکانت در این شبکه اجتماعی، قادر به استفاده از تکنیک‌های استوری‌گذاشتن، نحوه ساخت ریل، کپشن‌نویسی و به‌کار گیری صحیح هشتگ‌ها نباشید، متاسفانه محتوای شما وارد اکسپلور نشده و در نهایت قادر به فروش هیچ محصول یا خدمتی نخواهید شد.

سایت یا اینستاگرام

پس توجه داشته باشید که هیچ اکانتی، نمی‌تواند با هدف فروش مستقیم محصولات و معرفی کسب‌وکار وارد هیچ شبکه اجتماعی بشود. زیرا پایه و اساس این شبکه‌ها، ایجاد ارتباط و تعامل و در انتها سرگرم‌شدن است.
ازاین‌رو کسانی که قصد کسب موفقیت در اینستاگرام و پلتفرم‌های مشابه را دارند، باید خرده‌هدف‌هایی مبنی بر ایجاد تعامل و اعتماد سازی تعریف کنند و بعد از آن به‌سراغ پروموت محصول و خدمات خود بروند.

این در حالی است که خدمات طراحی سایت وردپرس یک روش امن، سریع و مستقیم برای معرفی‌کردن نمونه‌کارها و فروش محصولات است.
به همین دلیل کاربرانی که از طریق گوگل وارد این بستر دیجیتالی می‌شوند، اهل مطالعه و بررسی هستند و در سریع‌ترین زمان ممکن به مشتری شما تبدیل خواهند شد.

مزایای خدمات طراحی سایت وردپرس

سایت های بزرگ وردپرسی می‌توانند امکانات گسترده‌ای را در اختیار مدیران قرار دهند که از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین این امکانات، می‌توان به داشتن فروشگاه آنلاین، مجله، دسترسی به تمام راه‌های ارتباطی بیزینس مربوطه و خواندن نظرات مشتری‌های سابق اشاره کرد.
در واقع محیط وب‌سایت مشابه شبکه‌های اجتماعی طراحی نشده است.
به همین دلیل زمانی که از انتشار یک مقاله یا محصول مدت‌زمان زیادی بگذرد، آن محتوا بیات نشده و هر لحظه امکان سرچ‌شدن و درخواست خرید آن توسط یکی از کاربران گوگل وجود خواهد داشت.
کما اینکه در شبکه‌های اجتماعی مشابه اینستاگرام، استوری‌ها بعد از 24 ساعت پاک می‌شوند و پست‌ها بعد از مدتی از اکسپلور خارج شده و ورودی‌شان مشابه چند هفته اخیر نخواهد بود و کمتر در معرض دید قرار خواهند گرفت.

از دیگر مزیت‌های طراحی سایت وردپرس باید اشاره کوتاهی به درگاه پرداخت آنلاین آن داشت. دقت داشته باشید که اگر در اینستاگرام نسبت به خرید یک محصول اقدام کنید، مجبور هستید به دایرکت مدیر فروشگاه مراجعه کرده و بعد از دریافت شماره کارت او، هزینه محصول را پرداخت کنید.
در حالی که به‌کمک وب‌سایت‌های وردپرسی، می‌توانید به یک درگاه پرداخت واسط و آنلاین متصل شده و در کمتر از 5 دقیقه، نسبت به خرید محصول مورد نظرتان اقدام کنید.

خدمات طراحی سایت وردپرس شامل چه سرویس‌هایی می‌شود؟

زمانی که صاحبین مشاغل به طراح سایت وردپرس مراجعه می‌کنند، غالبا بر این باور هستند که چنین فردی به‌جز طراحی سایت خدمات دیگری به آنها ارائه نخواهد داد.
اما باید بگوییم که داشتن یک وب‌سایت وردپرسی، تنها 30 درصد از هدف شما را از داشتن یک بستر دیجیتال بی‌نظیر برای فروش محصول‌تان پاسخ خواهد داد.

علت این است که یک وب‌سایت باید مولفه‌های متفاوتی مثل سرعت بالا، هاستینگ امن و سریع، سئو داخلی و خارجی باکیفیت و محتوایی اختصاصی داشته باشد تا بتواند به صفحات اول گوگل رفته و سود قابل توجهی را برای برند و بیزینس افراد به‌وجود بیاورد.

ازاین‌رو اگر بخواهیم خدمات طراحی سایت وردپرس را به‌صورت خلاصه بیان کنیم، باید اشاره‌ای به طراحی سایت، بالابردن امنیت سایت، تولید محتوا، سئو عالی و سرعت لودینگ بالای سایت داشته باشیم.

پیشنهاد می‌شود این مطلب را نیز بخوانید: تاثیر تولید محتوا در سئو سایت

به این ترتیب می‌توان نتیجه گرفت که طراح سایت می‌تواند مشابه یک وب‌مستر عمل کرده و از مرحله ساخت وب‌سایت تا موفق شدن کامل آن، شما و کسب‌وکارتان را همراهی کند.

مزیت‌های طراحی سایت با وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا یا CMS است که کدنویسی آن با قوانین گوگل مطابقت دارد و اگر به‌صورت اصولی پیاده‌سازی شود، می‌تواند به تمام نیازهای بیزینس شما از داشتن یک وب‌سایت بی‌نقص پاسخ دهد.
این سیستم مدیریت محتوا دارای قالب‌های زیاد با افزونه‌های متنوع است که امکان ایجاد انواع وب‌سایت با قابلیت‌های متفاوت را در اختیار عموم قرار می‌دهد. لازم به ذکر است که 49 درصد از وب‌سایت‌های کل جهان با استفاده از وردپرس طراحی شده‌اند.

آیا با وجود وب‌سایت، باید بیخیال فعالیت در اینستاگرام شد؟

پاسخ به این سوال خیر است. قطعا هیچ پلتفرمی نمی‌تواند به‌قدری کامل و بی‌نقص باشد که بتواند به‌جای همه ابزارها به نیازهای دیجیتال مارکتینگ پاسخ دهد.
به همین علت توجه داشته باشید که اگر به‌دنبال پرسنال برندینگ هستید، باید از مزیت‌های شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام نیز بهره‌مند شوید.

اما تولید محتوا در سوشیال مدیا، نباید به‌قدری باشد که طراحی سایت وردپرسی برای کسب‌وکارتان غفلت کنید. زیرا همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم، داشتن وب‌سایت یک محیط اختصاصی را در اختیارتان قرار می‌دهد تا علاوه‌بر فروش مستقیم محصولاتتان، بتوانید آدرس شرکت، شبکه‌های اجتماعی، ایمیل و برندهایی که با آنها همکاری کرده‌اید را در معرض دید کاربران و مشتری‌هایتان قرار دهید.

جمع‌بندی

خدمات طراحی سایت وردپرس شامل ساخت سایت، افزایش سرعت آن، تضمین امنیت و در نهایت سئو آن می‌شود که همه بیزینس‌ها برای به‌دست آوردن فرصت رشد در بستر دیجیتال و افزایش اعتبار برند خود به آن نیاز پیدا می‌کنند.
پس اگر شما هم صاحب کسب‌وکار خود هستید و هنوز هیچ اقدامی برای داشتن یک وب‌سایت نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم که در اسرع وقت به یک آژانس و تیم حرفه‌ای برای این منظور مراجعه کنید.

آژانس زینوگرافیکمشاهده نوشته ها

Avatar for آژانس زینوگرافیک

زینوگرافیک، یک آژانس تخصصی‌ای است که در زمینه‌ خدمات طراحی گرافیکی، خدمات طراحی سایت وردپرس، عکاسی تبلیغاتی و طراحی تیزرهای تبلیغاتی فعالیت می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *